Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای صنایع تولیدی و برخی مطالبات مردم از کارخانه های تولید آرد شهرستان زاهدان بازدید کرد.

، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در حاشیه بازدید از کارخانه‌های تولید آرد کوثر، لیونا، آلا، کنگان، شهرکی و نشاطی شهرستان زاهدان گفت: طبق گزارش های ارائه شده توسط مسئولان، حوزه تولید آرد و نان سیستان و بلوچستان در سطح کشور موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده که مایه خوشحالی و امیدواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان بر توزیع عادلانه گندم در بین کارخانه‌های تولید آرد و در ادامه توزیع عادلانه آرد در بین نانوایی ها تاکید کرد گفت: در چنین شرایطی، ثبات و پایداری نانوایی ها حفظ شده و مردم اطمینان خاطر پیدا خواهند کرد.
آیت‌الله محامی بیان داشت: باید حساس باشید که محصول کار شما به خوبی استفاده شده و نان با کیفیت به دست مردم برسد.
وی ادامه داد: متاسفانه در کشور و به خصوص استان ما فرهنگ غلط مصرف در عرصه های مختلف از جمله نان، آب، برق و غیره وجود دارد که باید به گونه‌ای فرهنگ سازی شود که اصلاح الگوی مصرف صورت گیرد و تنها مختص به موارد بحران نباشد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان خواستار فراهم کردن زیرساخت‌ها برای صادرات آرد و فراورده های آن از سیستان‌وبلوچستان به سایر نقاط کشور و از طریق مرز به کشور های همسایه شد و عنوان داشت: در گذشته، سیستان انبار غله ایران بوده و باعث تاسف است که در شرایط کنونی گندم مورد نیاز خود را از نقاط دیگر تامین کند و البته باید توجه داشت که سرمایه گذاری های خوبی در استان صورت گرفته اما در مواردی با ضعف در مدیریت‌ها مواجه هستیم.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: زیرساخت ها انبار غله فرهنگ سازی سیستان وبلوچستان تولید آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود