Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین رویوران شامگاه سه شنبه در مراسم فتح خرمشهر ۱۴۰۰ در جمع اساتید بسیجی درباره اهمیت پیروزی فلسطینیان اظهار داشت: اهمیت این پیروزی این است که امید را در دل هواداران انقلاب زنده کرد و امکان شکست رژیم صهیونیستی را به یک باور تبدیل کرد که این شکست تا به الآن در سطحی انجام شده و ممکن است در گام‌های بعد موجب متلاشی شدن کامل آن شود؛ این پیروزی باعث حاکم شدن ناامیدی در پادگان دشمن شد و با مطالعه مطبوعات رژیم صهیونیستی به این قضیه پی می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: بحث مورد اهمیت دیگر گسترش فرهنگ انقلاب است؛ فرهنگ انقلاب چیزی جز صدور فرهنگ امتی نیست و حضور گسترده مردم در فلسطین و دیگر کشورها به نوعی احساس وظیفه باز می‌گردد و باعث زنده شدن این فرهنگ امتی می‌شود.

وی بیان داشت: نکته دیگری که دارای اهمیت زیادی است این موضوع است که نتانیاهو و رژیم غاصب از زمان اعلام رژیم جعلی صهیونیستی تا به الآن طوری رفتار می‌کرد که گویی در منطقه حاکم اصلی است و در صحبت‌های نتانیاهو نیز شاهد این قضیه بودیم و الآن این وضعیت کاملا دگرگون شد.

رویوران درباره پیامدهای جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی توضیح داد: اولین نتیجه این جنگ وحدت ملت فلسطین است و اینکه در این مسیر مردم حضور گسترده‌ای در میدان پیدا کردند و شهدا و اسرای زیادی دادند و این مقاومت باعث وحشت و تسلیم رژیم غاصب شد؛ نکته بعد این است که مقاومت باعث تهدید رژیم غاصب شد تا رفتار خود را تغییر دهد و مقاومت غزه مدافع اول قدس و جامعه فلسطینی شد و این وحدت باعث شد جامعه فلسطینی در کشورهای مختلف به سمت مرزهای رژیم صهیونیستی حمله‌ور شوند.

کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: نکته بعدی حضور گسترده فلسطینیان مهاجر در اروپا،‌ آمریکا، استرالیا و دیگر کشورها است و در این زمینه شاهد اتفاقی بی‌سابقه بودیم که به‌ واسطه آن شاهد تظاهراتی در کشورهایی مختلف بودیم و نشان‌دهنده این بود که اگر فلسطینیان و مسلمانان با انگیزه در صحنه حضور داشته باشند دیگران هم در این عرصه وارد می‌شوند که البته این وحدت باید انعکاس پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر تظاهراتی که در غرب اتفاق افتاد تحت تأثیر فضای جدید از جمله فضای مجازی است و نشان‌دهنده این است که رژیم صهیونیستی در حال انزوا است.

رویوران توضیح داد: در جنگ اخیر بخش قابل توجهی از حدود ۴ هزار موشک فلسطینی به هدف اصابت کرد و بخش حداقلی آن توسط گنبد آهنین رهگیری شد؛ در نتیجه جنگ‌ها بخش وسیعی از حزب دموکرات، حزب را به شدت تحت فشار قرار داد و مجبور کرد نسبت به اتفاقات موضع بگیرد.

این کارشناس با بیان این که رژیم صهیونیستی با تخریب منازل مردم در مقابل دوربین‌ها نشان داد هیچ بانک اهدافی در غزه ندارد و تمام تأسیسات مقاومت زیرزمین مصون از حملات اخیر بود، یادآور شد: جنگی که حاج قاسم سلیمانی فرماندهی آن را به عهده داشت در حال پیدا کردن ابعاد جدیدی است و در حال تبدیل شدن به الگویی است که دشمن را به شکست برساند و نکته بعد این است که رژیم صهیونیستی مردم فلسطین را آواره کرد و بعد از آن برای خودش ملتی را جمع کرده است.

وی در انتها بیان داشت: محور مقاومت در حال حاضر موفق شده و شرایط جدیدی را به‌وجود آورده و در نتیجه آن باعث شد که رژیم صهیونیستی نتواند هرکاری که می‌خواهد را انجام دهد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین رویوران کارشناس مسائل خاورمیانه رژیم غاصب صهیونیستی غزه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد