Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان در بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی رشت گفت: صنعت، یکی از ارکان تولید است و با وجود فشار‌های ناشی از تحریم‌های غیرقانونی علیه ملت و کشور ما، برنامه ریزی‌های دولت بر این امر استوار بوده که بخش خصوصی به آینده امیدوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی هم افزایی دستگاه‌های مختلف را موجب کاهش مشکلات دانست و افزود: باید مصوبات و تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

استاندار گیلان با اشاره به بازدید‌های خود از واحد‌های صنعتی و تولیدی و برگزاری جلسات این کارگروه در محل این واحد‌ها گفت: همه دستگاه ها، همکاری و همراهی لازم را برای رفع مشکلات داشته باشند.

استاندار امروز از یک واحد تولید ماسک یک‌بار مصرف پزشکی که با ظرفیت تولید سالانه ۶۶ میلیون عدد و اشتغال ۵۵ نفر در حال فعالیت است، بازدید کرد.

وی همچنین از یک واحد تولید کانال‌های پیش‌ساخته و لوله‌های بتنی با اشتغال مستقیم برای صد نفر بازدید کرد.

استاندار گیلان در ادامه برنامه‌های خود، از یک واحد صنعتی تولید نوشابه‌های گازدار که با حجم سرمایه‌گذاری ۵۲ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید سالانه ۱۱۹ میلیون لیتر و اشتغالزایی برای صد نفر در حال فعالیت است، بازدید کرد.

در این بازدید‌ها استاندار گیلان ضمن بررسی مشکلات و موانع این واحد‌های صنعتی و تولیدی دستور‌های لازم برای رفع موانع را صادر کرد.

وی همچنین با حضور در پژوهشکده بیوتکنولوژی شمال کشور در رشت، بخش‌های مختلف این مجموعه را مورد بازدید قرار داد.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی واحد تولیدی استاندار گیلان واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته