Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@00:20:15 GMT

خیبرخرم آباد؛ تهاجمی ترین تیم لیگ یک

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۰۴۴

خیبرخرم آباد؛ تهاجمی ترین تیم لیگ یک

خیبر خرم آباد با 5 گلی که به تیم در حال سقوط گل ریحان زد شمار گل های خود را به عدد 35 رساند و حالا تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آید.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این تیم بادران صاحب این عنوان بود که هم در بازی دیشب با نود ارومیه که یک بر صفر برنده شد فرصت های زیادی را از دست داد وهم در بازی هفته ی پیش در برابر شاهین شهرداری بوشهر که 2-1 بازنده شد و اکنون با 32 گل زده بعداز خیبر تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خیبر خرم آباد با پیروزی ای که در برابر گل ریحان در هفته ی بیست و ششم بازی ها داشت بردهایش را دو رقمی کرد؛ یعنی 10 پیروزی در 26 بازی و هم چنین شمار امتیازاتش به عدد 40 رسید. 3 امتیاز فاصله با تیم دوم جدول در حالی که 8 هفته از بازی ها باقی مانده بدین معنی است که عبدالله ویسی و تیمش می توانند با امید صعود به لیگ برتر بازی ها را دنبال کنند.

 

به خصوص که این تیم در دور برگشت بازی ها سیر صعودی داشته و تنها در بازی با آرمان گهر شکست خورد و بقیه ی تیم ها را از پیش رو برداشته است. نکته ی جالب اینکه پیروزی 5-0 در برابر گل ریحان پیش تر در برابر قشقایی هم تکرار شد با این توضیح که خیبر در بازی با قشقایی یک گل در جریان بازی دریافت کرد. این پیروزی ها نشان می دهد شاگردان عبدالله ویسی برای پیروزی و در نهایت صعود به لیگ برتر عطش ویژه ای دارند و با انگیزه به کار ادامه می دهند.

 

عبدالله ویسی که فصل گذشته موفق شد تیم پیکان را در جدول بازی های لیگ برتر نگه دارد در آخرین حضور درلیگ یک تیم شاهین شهرداری بوشهر را به لیگ برتر رهنمون کرد. جالب اینکه او تیم را در میانه های فصل از محمود فکری تحویل گرفت که البته شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر داشت. اما حضورش در تیم خیبر خرم آباد در هفته های ابتدایی رخ داده بود که امتیازاتی را از دست داده بود و در ادامه هم زمانی توانست تیم را به شرایط ایده آل نزدیک کند که تعطیلات نیم فصل از راه رسید و بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیم اضافه کرد.

 

آقای گل بازی ها هم در تیم خیبر خرم آباد توپ می زند؛ عارف رستمی که شب گذشته و در جریان بازی با گل ریحان زننده ی دو گل از 5 گل تیمش بود و شمار گل های خود را به عدد 13 رساند.

خیبر خرم آباد دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خیبر خرم آباد دسته یک خیبر خرم آباد لیگ برتر گل ریحان بازی ها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است

سرمربی موقت تراکتور گفت: فلسفه فوتبال ما مثل فولاد خوزستان، ارائه بازی تهاجمی و تماشاگر پسند است.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او ادامه داد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است. 

سرمربی موقت تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد، تصریح کرد: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزشگاه تیم جدید لیگ برتر ایران ؛ لُر آره‌نا
  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد