Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@18:19:48 GMT

انتخابات خرداد ماه خرمشهری پیش روی ما است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۲۱۵

انتخابات خرداد ماه خرمشهری پیش روی ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سردار مجتبی شیروانیان سه شنبه شب در مراسم فتح خرمشهر ۱۴۰۰ در جمع اساتید بسیجی اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس از قله‌های ۸ سال دفاع مقدس است و پس از آزادسازی خرمشهر فتوحات دیگری توسط رزمندگان اسلام صورت گرفت و منجر به این شد که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ حتی یک سانتی‌متر از خاک کشورمان در دست دشمنان نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان درباره عملیات بیت‌المقدس توضیح داد: زمانی که صدام قصد اشغال خرمشهر را داشت، ۳۴ روز بدست رزمندگانی که در حداقل امکانات به سر می‌بردند، پشت مرزهای خرمشهر معطل شد و پس از آن به‌ دلیل کمبود امکانات و خیانت افرادی مثل بنی‌صدر خرمشهر به اشغال دشمن در آمد.

وی بیان داشت: در ۳ خرداد ۱۳۶۱ پس از چند مرحله عملیات، در کم‌تر از ۲۴ ساعت، بخش زیادی از خرمشهر بدست رزمندگان اسلام  آزاد شد و شرایطی پیش آمد که دشمنی که با ۶ لشکر و امکانات زیاد از خرمشهر مراقبت می‌کرد شکست خورد.

شیروانیان در خصوص آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: اینکه امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد واقعیتی به تمام معناست؛ اگر بخواهیم با معادلات حساب کنیم شرایط ما به هیچ وجه با دشمن برابری نمی‌کرد و آنچه در آنجا مؤثر بود لطف الهی و دعای خیر مردم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان درباره انتخابات ۱۴۰۰ یادآور شد: مقام معظم رهبری سال‌ها قبل مطرح کردند که خرمشهرها در پیش داریم اما نه به لحاظ نظامی، با شرایطی که امروزه دشمن برای ما ایجاد کرده است می‌بینیم همان خرمشهرها پیش رو است؛ امیدواریم با ایستادگی مردم بتوانیم از خرمشهری که در پیش داریم، یعنی انتخابات با حضور حداکثری و انتخاب اصلح سربلند بیرون بیاییم و بتوانیم شخصی را بر سر کار بیاوریم که راه امام و شهدا را ادامه دهد.

وی گفت: امید است همگی بتوانیم در این مسیر قدم برداریم و بتوانیم در ۲۸ خرداد انجام وظیفه کنیم و طبق فرمایشات فرمانده و مقتدایمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بتوانیم با حضور حداکثری انتخاب اصلح را داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: خرمشهر عملیات بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر