Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اُنس و مسئولیت‌پذیری بیشتر مردم به توسعه و آبادانی و سیاست‌های جاری کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «سعید شاهرخی» صبح امروز (6 خرداد) در نشست فرمانداران استان که در سالن جلسات شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات و برگزاری قانون‌مدارانه آن، گفت: انتخاباتی با شکوه و منطبق بر قانون و بدون حاشیه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان افزود: انتخابات نماد برجسته از مردم‌سالاری دینی، دموکراسی، جمهوریت و اسلامیت نظام است و اصل انتخابات و برگزاری آن یک رویداد منحصر به فرد است که پیشرفت، توسعه و دوام و قوام نظام را به دنبال دارد. 

 

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم نشان از اُنس و مسئولیت‌پذیری بیشتر به توسعه و آبادانی و سیاست‌های جاری کشور است و وظیفه داریم اصول اساسی انتخابات را مد نظر قرار داده و به عنوان مجریان انتخابات، آن‌ها را به دقت جاری و اجرا کنیم.

 

وی با بیان اینکه فرآیند‌های انتخاباتی، در چارچوب قانون، در هر شرایطی و با هر ترکیب انتخاباتی، انجام و اجرا شوند، اظهار داشت: فرمانداران، تا روزهای پایانی فرآیند انتخابات را مرور و کم‌و‌کاستی‌ها را رفع کنند

 

شاهرخی گفت: دستگاه‌های دولتی با تمام ظرفیت و امکانات، با استاد انتخابات استان همکاری و همراهی داشته باشند.هرچه سریع‌تر نمایندگان فرمانداران بر صندوق رأی‌گیری، انتخاب شوند.

 

استاندار همدان اظهار داشت: فضا به گونه‌ای مدیریت شود که عدالت برای همه کاندیداها رعایت و در حق کسی ظلم نشود و با توجه به حساسیت و اهمیت حوزه انفورماتیک و رایانه‌ها در انتخابات، در هر شهرستان نظارت جدی انجام و موانع آن برطرف شود.  

 

وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم جهت حفظ، نگهداری و حمل و توزیع تعرفه‌ها، توسط فرمانداران انجام شود‌ و فرمانداران نظارت‌های خود را به‌طور جدی بر صندوق‌ها،حمل تعرفه‌ها، محل‌های اخذ رأی، اعضای اجرایی و نمایندگان خود داشته باشند.

 

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در کلیه حوزه‌های انتخابیه ضروری است  جرا که حفظ جان و سلامتی رای‌دهندگان در اولویت باشد.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه با فرمانداران انتخابات مجلس استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است