Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی امانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استفاده از سلاح و تیراندازی در مراسم شادی و جشن عروسی متحمل حوادث ناگواری است که جان افراد را تهدید می کند بنابراین هرگونه تیراندازی در چنین مواقعی ممنوع و جرم محسوب می شود.

وی افزود: افرادی که حتی با سلاح دارای مجوز در جشن عروسی اقدام به تیراندازی کرده اند به دلیل ادای این رسم غلط و تهدید جان دیگران، مورد برخورد قانونی قرار می گیرند و مجوز سلاح به کار رفته نیز از طریق مجاری مربوطه باطل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انظامی پلدختر تیراندازی در جشن عروسی را رسمی نادرست دانست و گفت: گاهی این گونه اقدام ها در برخی مناطق موجب به خطر انداختن سلامت، امنیت، آسایش و ایجاد رعب و وحشت مردم می شود و عواقب ناگواری به دنبال دارد.

گفتنی است مراسم عروسی در لرستان با تیراندازی هوایی همراه است که زمانی عروس وارد خانه داماد می شود با تیراندازی هوایی از وی استقبال می کنند که این اقدام بارها در استان موجب جراحت و حتی مرگ میهمان شده است.

حدود ۲ هفته گذشته اقدام به تیراندازی در یک عروسی، موجب مرگ کودک ۶ ساله ای در خرم آباد شد.

برچسب‌ها پلدختر سلاح گرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر سلاح گرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلدختر سلاح گرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت