Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر توسلی زاده: تهاجم فرهنگی و تهدیدهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود نیروهای مؤمن، متعهد، متخصص، ارزشی و انقلابی بی اثر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده امروز در جلسه با نیروهای ارزشی، انقلابی و فرهنگی استان در خصوص موضوع فرهنگ‌سازی در استان، اظهار داشت: جبهه استکبار جهانی با همه توان در پی شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست ولی وجود نیروهای مؤمن، متعهد، متخصص، ارزشی و انقلابی نگذاشته و نخواهد گذاشت که این خواب شوم دشمنان برای کشور تعبیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره با موضوع مردمی‌سازی دستگاه قضایی استان، افزود: مردم استان کرمانشاه بی هیچ واسطه‌ای می‌توانند با رئیس کل و مسؤولان قضایی استان ملاقات داشته باشند و مشکلات خود را مطرح کنند و ما هم مکلف به پیگیری و رسیدگی به مشکلات آن‌ها تا حصول نتیجه هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: کسی نیست که بخواهد من و همکارانم را ملاقات کند و نتواند، درب اتاق من و همکاران، همیشه به روی مردم باز است.

وی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات مردم وقت صرف کنیم، افزود: ما در دادگستری استان علاوه بر ملاقات‌های حضوری، دو خط تلفنی گویا به شماره های ۴۱۴۱ و ۰۸۳۳۸۲۱۱۱۷۰ راه‌اندازی کردیم که به صورت شبانه‌روزی درخواست‌ها، مشکلات و دغدغه‌های مردم استان ثبت شده و توسط مسؤول مربوطه در دستور رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: ما معتقدیم ۲ میلیون کرمانشاهی باید در امر صلح و سازش پیش قدم باشند و به نقطه‌ای برسیم که هیچ پرونده‌ای در مورد مسائل کم اهمیت در دادگستری تشکیل نشود.

توسلی‌زاده در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور موثر مهمانان برنامه، همه مردم و مسؤولان استان را به ترویج و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت، و توصیه کرد همه با توجه به معیارها و شاخص‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در رابطه با انتخاب فرد اصلح، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه جمهوری اسلامی تهاجم فرهنگی رئیس کل دادگستری رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه فارس سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه تردد از روی پل دسترسی به پنج روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی ممنوع شد. - اخبار استانها -

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 85 میلی‌متر بارندگی در شهرستان ثلاث‌باباجانی ثبت شده است اظهار داشت: راه تردد به پنج روستای این شهرستان از روی رودخانه عبور می‌کند و به دلیل بالا آمدن آب رودخانه، سطح پل دسترسی به این روستاها پوشانده شده است.

وی عنوان کرد: بنابراین هیچ پلی در این شهرستان تخریب نشده و تا زمانی که تراز رودخانه پایین نیاید تردد از این پل‌ها ممنوع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: درباره قطعی برق در روستاهای مرزی شهرستان ثلاث‌باباجانی هیچ گزارشی به ما نرسیده است.

یگانه با بیان اینکه در بخشی از شهرستان جوانرود ریزش کوه گزارش و مشکل رفع شد گفت: همچنین حدود 20 متر از آسفالت جاده دسترسی ازگله به دلیل بارش سنگین شسته شده بود که به طور موقت توسط نیروهای راهداری تسطیح شد که در موعد مقرر بازسازی شود.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری