Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی خسروی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حمایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، مرتضی خسروی،دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی سیستان وبلوچستان دقایقی قبل در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور با همین عنوان در انتخابات مجلس سال ۹۸ کار خود را شروع کر، افزود: این شورا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ تحت عنوان جمنا فعالیت می‌کرد که با مشورت و آسیب‌شناسی صورت گرفته ایرادات آن رفع و تحت عنوان ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی وارد صحنه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: ایده مرکز این ائتلاف، به کارگیری نیروهای مردمی حامی انقلاب، در صحنه انتخابات، نه فقط برای رای بلکه برای تعیین کاندیدای اصلی در هر انتخابات بود تا علاوه بر احزاب انقلابی مردم دخیل اصلی در کاندید انتخاب کاندید و تبلیغ کاندیدها باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: براساس این ایده، ساختاری تدوین شد تا نقش مردم دیده شود، بر این اساس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مرکز استان و شهرستان ها به منظور هماهنگی با نیروهای انقلابی ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: ترکیب شورای هر شهرستان از هیئت موسس به همراه منتخبین مردم است یعنی سه برابر نیروهای هیئت موسس، مردم عضو شورای ائتلاف هر شهرستان می شوند.

خسروی تاکید کرد: شورای ائتلاف ملی دو رویکرد اصلی دارد، یکی انتخاب کاندیدای مورد نظر جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری و دیگری انتخاب شورای ائتلاف کشور در این انتخابات است که به علت شیوع ویروس منحوس کرونا، مجمع ملی از طریق برگزاری نظرسنجی پیامکی از تمامی اعضایی که عضو این شورا بودند، اتفاق افتاد که با اختلاف زیاد "آیت الله رئیسی"، کاندید مورد منتخب مردم انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در سیستان و بلوچستان بیش از هفت هزار نفر در شورای ائتلاف انقلاب اسلامی ثبت نام کردند، و هم اکنون در ۲۲ شهرستان استان شورای ائتلاف به حداقل ها رسیده و تنها در یک شهرستان این شورا تشکیل نشده است.

راه حل مشکلات کشور تشکیل دولت جوان، انقلابی و حزب اللهی است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان اذعان کرد: آنچه برای بعد انتخابات پیش بینی شده و خواسته همه مردم است این موضوع بوده که در بحث مطالبه گری از دولتی که با رای این شورا بالا آمده، برنامه‌های جدی داشته و حداقل برای شناسایی مشکلات مردم در شهرستان‌ها از آنها استفاده شود تا دولت ها دچار خطاهای ادوار گذشته نشوند.

وی با بیان اینکه باید به نوعی جریان‌های سیاسی ادب شوند تا در تراز و نرم قوانین کشور تربیت نیرو کنند، افزود: راه حل مشکلات کشور تشکیل دولت جوان، انقلابی و حزب اللهی است، و منظور رهبر انقلاب از این امر، فردی است که دارای روحیه جوانی به مثل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  باشد.

خسروی گفت: در سایر استان‌ها، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مقوله شورای شهر ورود جدی کرده اند ولی در سیستان و بلوچستان چون به صورت مردمی برای اولین بار در انتخابات امسال وارد شده‌ایم، به صلاحدید دوستان وارد بحث شورای شهر نشده ایم و این موضوع را در سال‌های آتی دنبال خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب، خطاب رهبر انقلاب بیشتر به جوانان است، بر این اساس حتماً دولت باید اعتماد کامل به استفاده از نیروهای جوان انقلابی داشته باشد، راه حل مشکلات کشور تشکیل دولت انقلابی و حزب اللهی است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان اظهار کرد: سبک مدیریت جوانانه، شاخصه هایی دارد که باید انرژی داشته، وقت بگذارند و حضور جدی در میدان داشته باشند یعنی بدانند مشکلات، از پشت میز حل نمی‌شود؛ باید در میدان حضور داشت و در جلسات کارشناسی راه‌حل‌های دقیق را برای تصمیم‌گیری به صحنه و بعد از آن اجرا درآورد.

وی خاطر نشان کرد: مدیران ما باید یاد بگیرند به اندازه ای انرژی بگذارند که با توجه به آن حضور میدانی در کف جامعه داشته و ارتباط مستمر با مردم داشته باشند چرا که از پشت شیشه های دودی ماشین های تشریفاتی یا سیستم های خنک کننده مجلل اتاق کار، مشکلات حل نمی‌شود، باید در میدان بود و درد مردم را دوا کرد.

خسروی در پایان گفت: مدیریت اشرافی و مدیریت از راه دور برای عدم حضور در میدان و تماس مستقیم با مردم منجر به بروز مشکلاتی می‌شود و این امر برای کشور ما زیبنده نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود

سالار آبنوش بعد از ظهر شنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان البرز ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه، هفته کارگر و معلم و همچنین روز شوراها اظهار کرد: امروز معنا و مفهوم جمله امام خمینی درخصوص سپاه را متوجه می‌شویم که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، به واقع امروز هرکس دل در گرو این انقلاب دارد، لباس بسیج به تن کرده و یک بسیجی است و ما هم مفتخر به همین بسیجی بودن هستیم‌.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات نظامی آمریکایی در کشورمان که به واقعه طبس مشهور است، یادآور شد: شکست آمریکایی‌ها با آن هم پشتیبانی و توان نظامی چیزی جز اراده خداوند نبود و باید بدانیم چنین اراده‌ای هنوز هم وجود دارد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت گره گشایی از کار مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: بی تردید کارنامه مسئولان همان انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه است که لازم است هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود توجه کند.

آبنوش با تاکید بر اهمیت نگاه مبتنی بر حل مشکل ادامه داد: در اینکه ما بهترین مردم را در کشورمان داریم هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، به همین دلیل لازم است تا تک تک مسئولان نسبت به واکنش‌های مردم که در مشارکت‌هایی مانند انتخابات نمود پیدا می‌کند، توجه و در نوع رفتار و عملکرد خود بازنگری کند.

منتخب مردم قزوین البرز و آبیک توجه به مردم و خواست مردم را همان تاکید چندباره مقام معظم رهبری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: لازم است تا مسئولان با بازنگری در رفتار خود و توجه به اقشار مردم، رفتار مردم را با خودشان که در مشارکت انتخابات تبلور می‌یابد تغییر دهند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را دغدغه مهم عنوان کرد و افزود: مسیری که رهبری و شهدا به ما گوشزد کرده‌اند چیزی جز خدمت و کار برای مردم نیست و ما مسئولان باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما تجلیل کنند و این تجلیل هم در مشارکت مردم در انتخابات نمود پیدا می‌کند.

آبنوش ضمن اشاره به مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی عنوان کرد: امروز به برکت مدیریت امامین انقلاب و جان نثاری شهدا، جانبازان و رزمندگان گام نخست که همان تثبیت است، اتفاق افتاده و افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران جهانی است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک اضافه کرد: امروز سطح و جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیا است و نه در مرزهای ما و با وجود آرامش در داخل کشورمان، رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است.

آبنوش خاطرنشان کرد: وعده صادق به ذهن مردم دنیا سرعت بخشید تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید به دل داشتند، باور پیدا کردند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران و تاسی آن به فقه جعفری و رهبری معظم انقلاب اسلامی فرو ریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را نیز از نتایج راهبرد جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به لطف جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

آبنوش گام دوم انقلاب را همزمان با گام مهم عرصه جهانی دانست و متذکر شد: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس جهانی شده و پرده‌های چهره نمایشی استکبار فرو ریخته است و مسئولان باید به شکرانه این نعمت، خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا مردم نیز با مشارکت در انتخابات تجلیل گر مسئولان باشند.

کد خبر 6090285

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند / حکومت هم باید فراتر از یک ناصح مشفق در میدان باشد
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند