Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،هادی علیایی رئیس هیات کشتی قم در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی که از ۱۳ خرداد آغاز می‌شود، علیرضا نجاتی و محمد جواد رضایی فرنگی کاران بااستعداد قمی حضور دارند.

رئیس هیات کشتی قم افزود: یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو، روز‌های ۱۳ تا ۲۳ خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیایی، قم را خاستگاه کشتی فرنگی کشور دانست و افزود: روند توسعه و ارتقای شاخص‌ها و ظرفیت‌های این رشته ورزش در این استان همواره در طی سال‌های اخیر رشد داشته‌است.

رئیس هیات کشتی قم ادامه داد: در این اردو علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم مراحل آماده سازی خود را ادامه می‌دهند.

او ادامه داد: استان قم افتخار آفرینان زیادی را در این رشته ورزشی به کشور معرفی کرده‌است و این ورزشکاران توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف عملکرد درخشانی از خود ثبت کنند.

رئیس هیات کشتی قم بیان کرد: امیدواریم برگزاری این اردو بتواند زمینه و بستر مناسب برای تقویت امور فنی ورزشکاران و ارتقای آمادگی جسمانی آن‌ها برای حضور پرقدرت تیم ملی کشتی کشورمان در مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی را فراهم کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی اردوی تیم ملی رئیس هیات کشتی قم تیم ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال

حسام نفری و رضا میراحمدی از ذوب‌آهن، سینا معظمی‌تبار، اشکان علیجانی، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، امیررضا چنگلوایی و اسماعیل قلی‌زاده از سپاهان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از امروز  تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می‌شود که بازیکنان باید با همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی خود را به کادر فنی معرفی کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند