Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پهپاد های پستی کیش به عنوان نخستین پرنده های پستی کشور در این منطقه آزاد رونمایی شدند.
پهپاد های پستی کیش به عنوان نخستین پرنده های پستی کشور در این منطقه آزاد رونمایی شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سبحانی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از این دو پهپاد گفت:تلاش ما بر این بوده تا زیرساختهای پستی مناسب برای جلب اعتماد هرچه بیشتر مردم را بر اساس نیازهای روز توسعه داده تا خدمات مطلوبی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خدمات دهی پست با گذشته بسیار متفاوت تر شده و در حال حاضر مرکز تجزیه مبادلات خلیج فارس با 15هزار متر وسعت متر مربع در چرخه ارائه خدمات این نقش موثری ایفا می کند.
وی با اعلام اینکه ناوگان بین شهری با خریداری 40 دستگاه کامیون افزایش 30درصدی را تجربه کرده است اظهار داشت : ناوگان شهری ما با شرایط سختی روبرو بود که با خرید 400 دستگاه وانت جدید ناوگان شبکه پستی 100 درصد افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی گفت: در راستای تسریع در ارائه خدمات و پیگیری موضوع هوشمند سازی، امروز موفق شدیم پس از سال ها پهپاد پستی را برای نخستین بار در کشور در منطقه آزاد کیش راه اندازی کنیم.
سبحانی صدور مجوز ارسال بسته های تولید سرزمینی بدون ممنوعیت و محدودیت ها از کیش به سایر نقاط کشور را مهمترین نیاز پستی این منطقه عنوان کرد و گفت: اگر چه در این زمینه محدودیت قانونی وجود ندارد اما در عمل مشکلاتی وجود دارد و سعی می کنیم تا مجوزهای لازم در این خصوص را اخذ کنیم.
گفتنی است طرح توسعه ناوگان پستی کشور یک هزار و 200 میلیارد ریال هزینه به دنبال داشته که از محل اعتبارات شرکت ملی پست تامین هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه آزاد پستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان