Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور روز گذشته در سفر به هرمزگان، با استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل ورزش وجوانان  هرمزگان در این دیدار اظهار داشت: با تلاش ها و فعالیت های خوب هیات جودو اتفاقات خوبی برای این رشته ورزشی در استان افتاده و هیات جودو استان جز هیات های برتر کشور انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استعداد و ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد که امیدواریم با حمایت های فدراسیون جودو و مسئولین استانی شاهد رشد و پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی باشیم. امیاری بیان داشت: این استان ظرفیت های بسیارخوبی برای میزبانی های مختلف رقابت های کشوری و جهانی دارد و اداره کل نیز در حد توان از فعالیت های هیات جودو حمایت خواهد کرد. 

متولی ورش وجوانان با اشاره به ظرفیت های موجود در جزایر استان تصریح نمود: جزایر دیدنی قشم، هرمز و ابوموسی ظرفیت های خوبی برای برگزاری مسابقات رشته های مختلف ورزشی  دارند و جام خلیج فارس و دو ماراتن اقایان و نیمه ماراتن بانوان را هر ساله در جزیره هرمز برگزار کرده‌ایم که نتایج بسیارخوبی را داشته است وامیدواریم با حضور آقای میر اسماعیلی  به عنوان ریاست فدراسیون جودو اتفاقات خوبی برای جودو استان بیفتد و انگیزه  بیشتری برای مجموعه هیات جودو استان  برای انجام برنامه ها و اهداف پیش رو باشد و ما پیگیر هستیم که با حمایت های فدراسیون و مسئولان استانی خانه جودو استان را در بندرعباس احداث نماییم.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های رئیس هیات جودو و تبریک به جهت کسب رتبه برتر هیات جودو استان در کشور  اظهار داشت: هیات جودو استان هرمزگان یکی از هیات های فعال ما می باشد که برنامه ها و اهداف فدراسیون را به خوبی اجرا می نماید و امیدواریم به زودی شاهد پیشرفت و رشد بیشتر این هیات در کشور باشیم.

وی یادآور‌ شد: هیات جودو هرمزگان یکی از هیات‌های فعال و بی حاشیه است و ما هم در حد توان از این هیات حمایت در بحث زیرساخت‌ها و کلاس آموزشی حمایت خواهیم کرد. 

رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران  افزود: هیات جودو با تشکیلات و ساختار تیمی قوی در مدت ۲ سال اخیر فعالیت و عملکرد خوبی را داشته و به عنوان یکی از برترین هیات‌های کشور معرفی شده است.

میر اسماعیلی تصریح کرد: در این شرایط کرونایی که کل ورزش کشور و به خصوص ورزش جودو تحت تاثیر فراوانی قرار گرفته است اما هیات‌های استانی ما باز هم به صورت مجازی فعالیت‌های خود را ادامه دادند.

وی گفت: یکی از اهداف وزارت ورزش و فدراسیون، تشکیل کمیته روستایی و کمیته ساحلی در استان‌ها می‌باشد که استان هرمزگان نیز عضو کمیته روستایی است و این ورزش را در روستا فعال  کرده و به زودی شاهد فعالیت جودو ساحلی در این استان خواهیم بود.

وی بیان داشت: با فشار ها و سخت گیری های جهانی که برای رشته جودو ایران وجود دارد ما سعی داشتیم این ورزش را در داخل ایران فعال تر و قوی تر کنیم و فعالیت های خود را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: امروز به عنوان ورزشکار در نقش مدافعین کشور و میهن در دنیا هستیم و باید از وجب به وجب ایرانمان که برای جای جای این سرزمین شهید داده ایم دفاع کنیم. 

میراسماعیلی تاکید داشت: هیات استان هر درخواستی برای انجام میزبانی ها، برگزاری مسابقات و کلاس های مربیگری و داوری برای ارتقای سطح داوران و مربیان از فدراسیون داشته باشد حمایت خواهیم نمود و در بحث دفاع شخصی با آموزش و پرورش تفاهم نامه ای امضا نموده ایم که در تابستان به معلمان ورزشی آموزش دهیم و معلم ها دفاع شخصی را به دانش آموزان آموزش دهند.

در ادامه مصطفی کشاورز رئیس هیات جودو استان عملکرد این هیات  را ارائه نمود و درخواست احداث اولین خانه جودو بندرعباس را داشتند تا ورزشکاران بتوانند به راحتی فعالیت جودو را داشته باشند.

رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به همراه امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان با فریدون همتی استاندار هرمزگان دیدار و گفت وگو کرد.
 آرش میراسماعیلی در این دیدار گفت: با توجه به شرایط موجودبه دنبال ایجاد زیرساخت ها وکشف استعدادهای کشور در رشته جودو هستیم.

وی در این نشست درخصوص احیای خانه تخصصی جودو هرمزگان با استاندار به بحث و تبادل نظر پرداخت. 
فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز قول همکاری لازم جهت کمک به ساخت این خانه تخصصی را دادند و مقرر شد به زودی مراحل ساخت این خانه تخصصی جودو شروع شود.

به گزارش فارس، هیات جودو استان هرمزگان به عنوان هیات برتر کشور در سال ۱۳۹۹ از سوی فدراسیون مربوطه معرفی شد.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان فدراسیون جودو کشور استانداری هرمزگان فریدون همتی رئیس فدراسیون جودو هیات جودو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه جگین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضائی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093219

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند