Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:48:11 GMT

تولید فیلم کوتاه «هلال بی ماه» در آران و بیدگل

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۴۰۲۳

تولید فیلم کوتاه «هلال بی ماه» در آران و بیدگل

فیلم کوتاه «هلال بی ماه» با روایتی از تعطیلی آیین ملی جزءخوانی به همت پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل تولید شد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فیلم کوتاه چهار دقیقه ای «هلال بی ماه» به همت پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این فیلم روایتی از تعطیلی آیین ملی جزء خوانی قرآن کریم در شرایط کرونایی شهرستان آران و بیدگل است که به کارگردانی «مهدی دشتبان زاده» و تهیه کنندگی «محمدرضا رحمتی» جهت پخش در رسانه ملی تولید شده است.

 

ضابطی هدف از تولید این فیلم را به تصویر کشیدن حال و هوای این روزها و تأثیر کرونا بر آئین جزء خوانی عنوان کرد و ادامه داد: فیلم کوتاه هلال بی ماه به روایت تعطیلی آیین ملی جزخوانی می‌پردازد و با روایتی جذاب تصویربرداری و کارگردانی شده که به بیان بهتر موضوع بسیار کمک کرده است.

دبیر شورای توسعه فعالیت های قرآنی شهرستان آران و بیدگل افزود: داستان این فیلم کوتاه پیرامون خادمی است که هر ساله سحرگاه ماه رمضان در آماده سازی مراسم جزء خوانی قرآن کریم حرم مطهر حضرت محمدهلال (ع) حضور داشته است اما امسال با شیوع ویروس کرونا تقدیر به گونه ای دیگر رقم خورده است.

 

ضابطی بیان داشت: مهدی دشتبان زاده کارگردان، تصویربردار، تدوین و اصلاح رنگ، محمدرضا رحمتی تهیه کننده، حسن غیاثیان بازیگر، ابوالفضل شکاری فیلم نامه نویس، امیرحسین عمرانی نژاد مدیر تولید، سید مجتبی هنرمند عکاس، محمدحسین خواجه منصوری نورپرداز، امیرحسین علی صادقی صداگذاری و ابوالفضل توکلی مقدم گرافیک این اثر هنری هستند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: این گروه هنری چندی پیش با فیلم کوتاه «اولین خط» در بخش مستند ملت قهرمان جشنواره فیلم عمار با موضوع «ضد عفونی معابر شهری آران و بیدگل» لوح افتخار این جشنواره را کسب کرد.

 

ضابطی ادامه داد: همچنین رتبه برتر نماهنگ «مُلک سلیمانی» فراخوان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی به کارگردانی مهدی دشتبانزاده آرانی به این هنرمند آران و بیدگلی رسیده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: هلال بی ماه حرم هلال بن علی ع مراسم جزء خوانی قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل جزء خوانی قرآن کریم هلال بن علی آران و بیدگل اصفهان شهرستان آران و بیدگل هلال بی ماه فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود