Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:  باشگاه‌های کتاب‌خوانی مستندات فعالیت‌های باشگاه خود را تا تاریخ مقرر به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

او افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها نیز تا ۱۰ تیرماه مهلت دارند پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه، ۵ باشگاه برگزیده به همراه تمامی مستندات این پنج باشگاه،۵ اثر برگزیده در بخش فیلم موبایلی معرفی کتاب،۵ اثر در بخش‌نامه به نویسنده، ۵ کتاب برتر به انتخاب اعضای باشگاه‌های شهرستان و یک کتاب‌فروش فعال جام باشگاه در شهرستان را به تفکیک به دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادیان ادامه داد: جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بخش‌های مختلفی اجرا و برگزار می‌شود که شامل باشگاه برگزیده، نامه به نویسنده، فیلم موبایلی معرفی کتاب و نویسنده برگزیده، مهدکودک برگزیده و تسهیلگر برگزیده از بخش‌های مختلف این برنامه است و در سال گذشته کتاب‌فروشی برگزیده نیز به این دوره جام باشگاه‌ها افزوده شد.

او گفت: در ادوار قبلی برگزاری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان اعضای باشگاه‌ها از امکان خرید کتاب‌های پیشنهادی جام باشگاه‌ها با ۵۰ درصد یارانه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار هستند و در این دوره علاوه بر یارانه ۵۰ درصدی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب‌های عضو طرح جام باشگاه‌ها، به سایر کتاب‌های کودک و نوجوان نیز که عضو کتاب‌های پیشنهادی جام باشگاه‌ها نبوده اند، نیز یارانه ۳۰ درصدی خرید کتاب تعلق گرفت.

مراسم اختتامیه این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در نیمه اول مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب وزارت ارشاد کتابخانه های عمومی جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان فرهنگ و ارشاد اسلامی جام باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صابر جعفری کافی‌آباد، رئیس مرکز، و سجاد یاهک، معاون مرکز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله پژوهشی مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی داده خواهد شد.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز  مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری خواهد بود.

در این نشست همچنین درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیح داده خواهد شد.

از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران  و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این نشست خبری شرکت فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود