Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزپنجشنبه روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، محمدعلی طالبی در مراسم روز ملی حمایت از خانواده زندانیان (نسیم مهر) افزود: موضوع رسیدگی به خانواده‌های زندانیان بخشی از اولویت‌های استان است و این حمایت‌ها باید به نوعی باشد که از بسیاری آسیب‌ها و مشکلاتی که می‌تواند دامن‌گیر خانواده‌ها شود،جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت همراهی دستگاه‌های مسوول و خیران برای کاهش آسیب‌ها که ناخواسته رخ می دهد، ادامه داد: باورم این است که در زندانی شدن افراد، کسانی که نسبت به جامعه و مردم مسوولیت دارند و به نحوی کوتاهی‌هایی در ادای وظایف داشته‌اند،مقصر و منجر به فراهم سازی زمینه وقوع جرم در جامعه و ایجاد وضعیتی شدند که تشکیلات قانونی هیچ راه دیگری جز زندانی کردن مجرم ندارد.

استاندار یزد با بیان اینکه باید به سمت کاهش افراد حاضر در زندان‌ها حرکت کنیم خاطرنشان کرد: شاهد رویکردهای خوب قوه قضاییه در این راستا و دنبال کردن مجازات‌های جایگزین حبس هستیم.

طالبی با اشاره به افتتاح کارگاه خیاطی انجمن حمایت از زندانیان یزد گفت: با توجه به بسترهای خوب اقتصادی و ظرفیت‌های مناسب حمایتی موجود در استان، در صورت حمایت از چنین اقدام هایی شاهد آموزش و ایجاد اشتغال برای خانواده‌ها خواهیم بود.

 یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی انجمن حمایت از خانواده زندانیان یزد سازمان زندان‌ها محمدعلی طالبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی انجمن حمایت از خانواده زندانیان یزد آسیب های اجتماعی انجمن حمایت از خانواده زندانیان یزد سازمان زندان ها محمدعلی طالبی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، کریم‌الله محبوبی گفت: در راستای کمک به آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان برگزاری پویشی با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌شرقی تدارک دیده شده است.
وی افزود: برای کمک به زندانیانی که در قالب این پویش برای آزادی‌شان برنامه‌ریزی شده است، در مجموع باید هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شود که امید می‌رود خیران نیک‌اندیش همچون گذشته در این پویش به یاری ستاد دیه بشتابند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آزادسازی ۳۴۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی این استان در سال گذشته بیان کرد: خیران تنها تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند که در این پویش مشارکت کرده و زمینه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز نمایند.

دیگر خبرها

  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند