Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:30:28 GMT

۱۰۰ دوز واکسن کرونا سهمیه خبرنگاران ایلام است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۴۷۷۴

۱۰۰ دوز واکسن کرونا سهمیه خبرنگاران ایلام است

سامی شهبازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این زمینه برای هر استان نصف سهمیه اعضای مجمع عمومی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نشست هایی بصورت کشوری و آنلاین بین خانه های مطبوعات و رسانه های کشور پیرامون هم اندیشی برای چگونگی اختصاص سهمیه واکسن خبرنگاران بر اساس شروط ستاد ملی ‌کرونا در چند نوبت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه در این سهمیه اختیاراتی به خانه های مطبوعات و رسانه ها ی استان ها داده شده است، افزود: بر اساس این اختیار می توان از کسانی که اهلیت خبری داشته و شناسنامه دار رسانه ای هستند ولی عضو مجمع نیستند هم درلیست قرار داده شود.

وی‌گفت: چنانچه این موضوع استانی نیز دنبال شود، اسامی مجمع عمومی به همراه ۴۰ نفر از خبرنگارانی که فعلا درحالت انتظار هستند و به عضویت خانه در نیامده اند به متولیان امر و دانشگاه علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

شهبازی با ذکر اینکه تلاش خانه های مطبوعات بر این است که همه اسامی مجمع در نوبت اول دریافت واکسن قرار گیرند، افزود: نوبت های بعدی تزریق براساس یک بازه زمانی برای سایر خبرنگارانی است که بعد از خبرنگاران میدانی در این عرصه فعالیت دارند.

وی تعداد اعضا مجمع خانه مطبوعات این استان را  ۱۵۷ نفر عنوان کرد و گفت: در مجموع  ۲۱۵ نفر اهلیت خبری دارند که شماری از آنها هنوز به عضویت خانه مطبوعات در نیامده اند.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان ایلام واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان ایلام واکسن کرونا مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان ایلام واکسن کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال