Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید همه مسئولان با سعه صدر، لبخند، خوش‌بیانی و روی گشاده پاسخگوی مردم باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   سنندج ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جلسه تکریم مدیرکل سابق کمیته‌امداد امام خمینی(ره) استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مدیرکل سابق کمیته‌امداد کردستان از افراد زحمتکش و در کسوت امدادی خدمتگزار مردم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جلسه به‌خاطر آن که بنده در روز تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد کردستان در تهران حضور داشتم، برگزار شد، گفت: البته باید مدیران تلاشگر تقدیر شوند و رفاقت، مرام، دوستی‌ها، انس و ارتباط ادامه‌دار و به‌خاطر جایگاه و شخصیت حقوقی فرد نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید نسبت به مدیران خوش‌استقبال و خوش‌بدرقه باشیم، تصریح کرد: باید در دوران مسئولیت به‌دور از رویکرد سلبی و تخریب دیگران، ایجابی کار کرد، چقدر خوب است انسان مسئولیتی را که تحویل می‌گیرد به نقد و تخریب گذشتگان فکر نکند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان نظام در هر رده‌ای به سهم خود زحمت کشیده‌اند، افزود: هرکس گذشته را تخریب کند، آن بلا هم سر خودش خواهد آمد و این یک واقعیت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی برگزاری جلسه تکریم را یک فصل جدید کاری خواند و اظهار کرد: از همه مدیران استانی انتظار می‌رود که در این دوران خاص کرونایی و اکنون که وضعیت اقتصادی نامناسب است، برای ارباب رجوع وقت‌ گذاشته و با لبخند زدن و خوش‌خلقی پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

وی خطاب به مدیران اظهار کرد: بسیاری از انسان‌ها وقتی در پیگیری مشکلاتشان، حرف‌هایشان با خوش‌رویی و سعه صدر گوش داده شود، با خوشحالی و ابراز رضایت از محل کاری خارج خواهند شد، کما اینکه کارشان هم به نتیجه نرسد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از راه‌اندازی دفتر مراجعات مردمی با در نظرگرفتن همه ملزومات تکریم ارباب رجوع در این شهر خبر داد و تاکید کرد: باید تلاش کنیم هنگام مراجعه مردم برای پیگیری کارهایشان، با خوش‌بیانی و گشاده‌رویی آن فشار و سختی از روی دوش مردم کاسته شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران در دسترس و پاسخگوی مردم باشند، یادآور شد: هیچ کس از تواضع، فروتنی و خدمتگزاری پشیمان و ضرر نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ابراز تاسف از اینکه برخی‌ها دنبال تخریب و پشت سر حرف زدن انسان‌ها هستند؛ این رویکرد را ناشایست و دور از اخلاق خواند و اظهار کرد: همه ما یک روزی دوران مسئولیت مان به پایان می‌رسد، بنابراین با رفاقت و صادقانه کارها را پیش ببریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد و یادآور شد: باید همواره دنبال کسب رضای حق‌تعالی و خدمتگزاری مردم باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: مسئولان استانی به‌دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند نماینده ولی‌فقیه در کردستان: مسئولان شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند

رسول شیخی‌زاده، مدیرکل سابق کمیته امداد استان کردستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از حسن نیت، دلسوزی و حمایت‌های نماینده ولی فقیه سابق و فعلی، مدیران، فرماندهان نظامی و انتظامی، خیرین و همکارانم که در طول 4 سال اخیر بنده را حمایت کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه حقیقتاً خود را لایق به این بزرگی و تشکیل چنین جلسه‌ای نمی‌بینیم، گفت: همواره خود را سرباز نظام و خادم مردم دانسته و خواهیم بود؛ در کمیته امداد در این دو سال اخیر که وضعیت اقتصادی مناسب نبود، همدلی و وحدت رویه باعث شد که نه تنها خدمات این مجموعه به مردم کم نشود بلکه برابر آمار و مستندات چندبرابر شد.

شیخی‌زاده با ذکر اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، توجه به خدمت‌رسانی مردم در کردستان جاری و ساری است، تصریح کرد: از همه مردم عزیز، همکاران و مددجویان استان کردستان طلب حلالیت می‌کنم.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نماینده ولی فقیه در استان کردستان کمیته امداد مردم باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند