Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:39:31 GMT

رشیدی چطور رییس فدراسیون دوچرخه سواری شد؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۵۶۳۳

رشیدی چطور رییس فدراسیون دوچرخه سواری شد؟

خبرورزشی – انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری حاشیه‌های زیادی به همراه داشت؛ محمود رشیدی رییس سابق فدراسیون ورزش های رزمی، برای رسیدن به ریاست این فدراسیون همه کار کرد؛ از مهمانی برای روسا بگیر تا تخفیف  برای نصب آسانسور برای ساختمان فدراسیون و سرانجام او با ۲۷ رای توانست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا احمدی مدیر سابق تیم ملی از حواشی این انتخابات می‌گوید: «انتخابات امسال پر از حاشیه بود. من تلاش زیادی کردم جلوی بعضی از لابی‌ها را بگیرم که متاسفانه نشد. همه می‌گویند محمود رشیدی به واسطه رابطه نزدیکی که با مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش داشت توانست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را برای ۴ سال بگیرد. او به صورت کامل تحت حمایت وزارت ورزش بود.

بسیاری از کسانی که دلسوز این رشته بودند به خاطر قوانین جدید وضع شده، با رد صلاحیت، نتوانستند در انتخابات شرکت کنند. به محمد گنج خانلو قهرمان ملی پوش کشورمان حق رای ندادند، محمدرضا صفاپور داور با سابقه دوچرخه سواری  حق رای نگرفته بود و به جایش یک داور ناشناخته که ۵ سالی است کاری انجام نداده، حق رای پیدا کرد.

باشگاه اول ایران، سپاهان حق شرکت در انتخابات را نداشت و یک باشگاه ناشناخته حق رای گرفت. ما با تلاش های زیاد این حق را به سپاهان بر گرداندیم اما نتوانستیم کاری برای گنج خانلو و صفاپور کنیم. طرفداران رشیدی با مخالفان برخورد خوبی نداشتند. رشیدی سعی کرده بود با برگزاری یک مراسم در تهران و گرفتن بلیت پروازی برای روسای هیئت‌ها، نظرشان را به خود جلب کند که با استقبال سردی مواجه شد. ما همه کار کردیم که او ریاست فدراسیون را به عهده نگیرد اما زورمان به وزارت ورزش نرسید.»

افشین داوری سرپرست سابق فدراسیون دوچرخه سواری نیز طرفدار پر و پا قرص رشیدی بود، در یک جلسه مطرح کرده بود محمود رشیدی ۴۰۰ میلیون برای نصب آسانسور ساختمان فدراسیون تخفیف گرفته و کمک‌های زیادی به مجموعه کرده است و در جلسات خود بارها به صورت غیرعلنی از محمود رشیدی حمایت کرد. گفته می‌شود او مزد حمایتش از رشیدی را با ورود به فدراسیون شطرنج خواهد گرفت که  کمتر از یک هفته دیگر برگزار خواهد شد.

۲۲ روز دیگر دولت دوازدهم به کار خودش پایان می‌دهد. علی نژاد در روزهای پایانی کارش سخت مشغول است تا دوست و آشناها را برنده مجامع انتخاباتی کند.

امیر صدیقی، پسرخاله علی‌نژاد ریاست فدراسیون ووشو را به عهده گرفت و حالا دوست صمیمی او، رییس فدراسیون دوچرخه سواری شده است. البته که رشیدی کاندیدای فدراسیون ووشو نیز بود؛ اما شاید کنار کشید تا به عنوان جایزه، ریاست فدراسیونی دیگر را به دست بیاورد.

محمد گنج خانلو دارنده مدال آسیایی  درباره انتخابات می گوید: «من یکی از قهرمانان این رشته هستم اما حق رای در انتخابات نداشتم. نمی‌خواهم راجع به حاشیه‌هایی که برای این انتخابات به وجود آمد صحبت کنم چرا که همه چیز به ضرر من تمام می‌شود، نمی‌خواهم آینده حرفه ای‌ام به خطر بیفتد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون دوچرخه سواری ریاست فدراسیون محمود رشیدی حق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری برپا شد. 

بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور ۱۲ تیم داخلی و خارجی و مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله و در مسیر شهر‌های سرخرود، فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.
مرحله اول رقابت‌ها در مسیر سرخرود، مرحله دوم در مسیر فریدونکنار و مرحله سوم نیز در مسیر سرخرود و فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.

در این جلسه بر میزبانی شایسته، اسکان، امنیت و ایاب و ذهاب و همچنین امنیت جاده‌ها برای تیم‌های شرکت کننده تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند