Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد مهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور صبح امروز در نشست گروه‌های جهادی استان بوشهر با اشاره به حفاظت و صیانت از زندانیان و توجه به معیشت آنان بیان کرد: در این زمینه با تلاش گروه‌های جهادی اقدامات مهم و موثر در شرایط کرونایی به خانواده زندانیان نیازمند انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه مردم انتظار دارند ما زندانبانان خوبی باشیم افزود: گروه‌های جهادی و مردم برای این کار می‌توانند به ما کمک کنند.

او با بیان اینکه زندان‌بان خوب ضمن تلاش برای نجات و احیا زندانی از خانواده وی هم مراقبت می‌کند گفت: حفظ حقوق زندانیان و پیشگیری از افزوده شدن جمعیت کیفری از موارد مهم و در اولویت است.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به نقش مهم گروه‌های جهادی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به اشتغال زندانیان پرداخت و بیان کرد: امسال به طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از خانواده زندانیان توجه ویژه‌ای شده است.

حاج‌محمدی با بیان اینکه با زندانی شدن سرپرست خانواده، خانواده زندانی در معرض لغزش قرار می‌گیرند عنوان کرد: اگر یک زندانی احیا، ولی خانواده او فراموش شود موفق نیستیم.

او به اجرا پویش «پنجره فولاد» برای حمایت از خانواده زندانیان پرداخت و بیان کرد: پویش پنجره فولاد با هدف حمایت از خانواده زندانیان و حل مشکلات آنان راه‌اندازی شده که در گام نخست کارکنان سازمان زندان‌ها پیش‌قدم شدند که به عشق امام رضا (ع) ماهانه مبلغ ۸ هزار تومان به قصد حمایت از خانواده زندانیان پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

تفاهم‌نامه توانمندسازی مهارتی مددجویان زندانی بوشهر امضا شد ۳۰زندانی در استان بوشهر به آغوش خانواده بازگشتند بیش از ۳۲ هزار نفر در بوشهر مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه اکنون ۵۰ درصد از محکومان واجدان شرایط در زندان‌ها اشتغال‌زایی شده‌اند گفت: هدف‌گذاری سازمان زندان‌ها امسال برای اشتغال ۸۰ درصد محکومان واجدان شرایط است که برای تحقق این هدف بخش خصوصی می‌تواند کمک و مشارکت کند.

تاج‌زاده افزود: ایجاد سامانه حمایت شناسایی خانواده زندانیان نیازمند، می‌تواند ما را در مراقبت به موقع و به هنگام از خانواده زندانی کمک کند.

او فلسفه راه‌اندازی این سامانه را شناسایی خانواده زندانی و ثبت‌نام آنان دانست و گفت: تاکنون ۲۵ هزار خانواده زندانی نیازمند شناسایی و مشخصات آن‌ها ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زندانیان گروه های جهادی خانواده زندانیان پنجره فولاد سامانه حمایت حمایت از خانواده زندانیان رئیس سازمان زندان ها گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت. - اخبار استانها -

سرهنگ اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت و اظهار داشت: آبرسانی به 205 روستا به ارزش 578 میلیارد تومان از جمله اقدامات سپاه در راستای ارائه خدمت به مردم بوده که تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سایر پروژه‌ها در حال اجراست.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال آبرسانی به تمام این روستاها را به اتمام برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ساخت، مرمت و بازسازی 50 منزل مسکونی محرومین، تهیه و واگذاری 20 تن قیر رایگان برای آسفالت جاده‌ها بوده که یقیناً تا پایان امسال نیز بسیاری از جاده‌های روستایی استان را آسفالت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: انجام 13 هزار و 100 متر ایزوگام منازل خانواده‌های نیازمند، اجرای 78 پروژه مرمت مدارس، غسالخانه و خانه عالم، پرداخت 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال برای 669 نفر از جوانان روستایی کردستان از دیگر اقدامات سپاه در کردستان بوده است.

اسماعیلی عنوان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد 4 درصد بازپرداخت 70 ماهه و شش ماه تنفس به جوانان روستایی کردستان پرداخت شده تا در روستاها ماندگار و از مهاجرت خودداری کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امسال نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی جوانان کردستانی اختصاص یافته که تاکنون 123 میلیارد تومان آن پرداخت شده و 3 میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد