Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح اله» به همت مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» از برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح اله» به همت مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: جوامع توسعه یافته سرمایه گذاری مستمری بر روی مسئله کتاب و کتابخوانی داشته اند که ثمره آن نیز توسعه در همه ابعاد زندگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه محوریت این مسابقه، سبک زندگی و برش هایی از سیره حضرت امام خمینی (ره) است، افزود: بدون تردید این قطعات از زندگی امام خمینی (ره) که کمتر به آن پرداخته و توجه شده، چهره دیگری از امام خوبی‌ها برایمان به تصویر می‌کشد و خانواده‌ها را با ظرافت‌ها و لطافت‌ها و مهارت‌های دینی و قرآنی زندگی او بیشتر آشنا می‌کند.

وی ضمن معرفی منبع مسابقه کتابخوانی « زندگی به سبک روح اله» تألیف علی اکبر سبزیان خاطر نشان کرد: نویسنده در این کتاب فرازهایی از خاطرات نقل شده از همسر و خانواده حضرت امام (ره) در مورد نوع برخورد ایشان با خانواده را ذکر کرده و در کنار آن و به تناسب موضوعاتی که در هر خاطره مطرح شده، احادیثی را نیز نقل کرده‌ است. این کتاب که دربرگیرنده نزدیک به ۱۲۰ خاطره از امام راحل است، سیره، زندگی و شیوه برنامه‌ریزی ایشان در زندگی خانوادگی‌شان را برای مخاطبان بازگو کرده است.

شفیعی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و آشنایی نوجوانان و جوانان با زندگی، رفتار و منش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: سیره زندگی امام راحل(ره) در حقیقت بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه و گرما بخش کانون خانواده‌ها می باشد.

وی ابراز داشت: علاقمندان در این مسابقه می توانند با مراجعه به وبلاگ کانون به نشانی http://montezran.blogfa.com، نسخه بارگذاری شده كتاب «زندگی به سبک روح اله» را مطالعه و پاسخ صحیح سؤالات طراحی شده را به صورت یک عدد 12 رقمی حداکثر تا 15 خرداد ماه 1400 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند.

شفیعی در پایان گفت: به 14 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا خواهد شد. 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: رحلت امام خمینی ره کازرون مسابقه کتابخوانی امام خمینی ره کانون های مساجد فارس کتابخوانی مسابقه کتابخوانی منتظران ظهور امام خمینی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)