Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  استاندار کرمان پنجشنبه ۶ خرداد ماه با همراهی مدیرکل بنیاد شهید استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت به دیدار جانبازان قطع نخاع تاج‌علی آقاملایی، اکبر گنجی‌زادگان و کاووس حمزه‌ای از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زینی‌وند در این دیدارها، ایثارگری جانبازان و پایداری خانواده آن‌ها را ارج نهاد و گفت: رزمندگان ما راه درست را طی کردند و در انجام وظیفه خود هیچ کوتاهی نداشتند.

استاندار کرمان افزود: گذشتن از جان و تحمل بیش از ۳۰ سال درد و رنج مجروحیت برای رزمندگان، افتخاری است که هیچ‌گاه از آن پشیمان نشدند.

 زینی‌وند تصریح کرد: وظیفه همه ماست که به دیدار خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان برویم تا هم از هم‌صحبتی با آن‌ها روحیه بگیریم و هم اینکه بخشی از دغدغه‌ها و مشکلاتشان را برطرف کنیم.

 تاج‌علی آقاملایی جانباز قطع نخاع و برادر شهیدان رضا و غلامحسین آقاملایی سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به افتخار جانبازی نائل آمده است.

همچنین جانباز اکبر گنجی‌زادگان سال ۱۳۶۰ و جانباز کاووس حمزه‌ای سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون دچار ضایعه قطع نخاع گردیده‌اند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمان جانبازان و معلولان قطع نخاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است