Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:51:54 GMT

نماز جمعه فردا در سراسر استان کرمان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۶۲۱۴

نماز جمعه فردا در سراسر استان کرمان برگزار می شود

حجت الاسلام سید جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نماز جمعه فردا (۷ خرداد) در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر در سراسر استان هیچ شهر قرمزی وجود ندارد و در شهرهای نارنجی نماز جمعه باید با تعداد ۱۰۰ نفر و زمان تقریبی ۴۰ دقیقه در فضای باز برگزار شود. در سایر رنگ بندی ها این امکان وجود دارد که نماز در فضای مسقف و یا باز برگزار شود و محدودیت جمعیتی نیز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که فردا نماز جمعه کرمان به امامت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود، بیان داشت: برگزاری نمازهای جمعه در سراسر استان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و نمازگزاران نیز به این امر متعهد هستند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان تصریح کرد: در مدت زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، ستادهای نمازجمعه و نمازگزاران به بهترین شکل شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند و از این لحاظ در واقع می‌توان آن را به عنوان یک الگوی موفق معرفی کرد.

جت الاسلام جعفری اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون نه تنها استقبال مردم جهت حضور در نماز جمعه کم رنگ نشده بلکه حتی در برخی از مراکز برگزاری نمازجمعه، استقبال مردم نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا نیز بیشتر شده است درنتیجه می‌توان گفت که اجتماعات مذهبی پس از شیوع کرونا تضعیف نشده است‌.

کد خبر 5222010

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جعفری اقامه نماز جمعه ویروس کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما گرگان آزادسازی خرمشهر آمار کرونا چالش شفافیت اردبیل واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا سراسر استان برگزار می شود نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • نماز جمعه تهران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد