Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای حل مشکلات مالی و پرداختی، جلسه‌ای امروز ظهر در دفتر ثبت اسناد و املاک استان برای تسهیل در اخذ شناسه ملی برای هیات‌های ورزشی و سمن‌ها در حوزه جوانان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در راستای سیاست‌های شفاف سازی مالی به منظور حل مشکلات هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان و ارتقای فعالیت این نهادها، جلسه ای مشترک با حضور حشمت الله امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان ، باقری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مجید زهره ای سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان  و پهلوانی مسول ثبت شرکت‌ها برای تسهیل در اخذ شناسه ملی برای هیات های ورزشی و سمن ها در حوزه جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در حاشیه این جلسه بااشاره به مشکلات موجود برای وضعیت پرداختی اعتبارات به سمن ها و هیاتها به خبرنگار برنا گفت: با توجه به زمان‌بر بودن پروسه دریافت شناسه ملی از مسولان مربوطه می‌خواهیم با حذف بروکراسی های غیر ضروری و تکراری سیکل اخذ شناسه را برای جوانان چه سمن ها و چه ورزشی ها تسهیل کنند.

او بااشاره به اینکه این چندمین جلسه اختصاصی دراین حوزه با متولیان امر است خواستار تسهیل و مساعدت ویژه تر شد.

امان الهی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد دستورالعمل نحوه صدور شناسه ملی هیات های ورزشی و سمن هایی که از طریق وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت آنها صادر  شده است ، بررسی و براساس آن شناسه‌های ملی صادر و در سامانه های مربوطه ثبت شود.

او بیان کرد:هیات های ورزشی نهادهای مستقل عمومی هستند که به منظور توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نقش موثری در ورزش کشور ایفا می‌نمایند و به نحوی به عنوان بازوی اجرایی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در گسترش نشاط و امید در کشور گام های موثری برمی دارند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان یادآورشد: در حال حاضر درلرستان 47سمن  در حوزه های مختلف ورزشی، آسیب‌های اجتماعی که متشکل از آسیب‌های رفتاری، خودکشی، خشونت‌های خیابانی، سوء‌تغذیه، فرزندان طلاق، مبارزه با اعتیاد، کودکان خیابانی و بی‌سرپرست، حوزه فرهنگی، علمی - پژوهشی در زیرشاخه‌های طرح‌های پژوهشی، پژوهش محوری، توسعه و فناوری،  اعتقادی و مذهبی، حوزه مباحث اجتماعی در استان  خدمت‌رسانی می‌کنند که از این تعداد 37مورد آنها فعال است که تنها 3سمن موفق به اخذ شناسه ملی شده اند.

 

امان الهی در پایان از مسولان بانکی استان خواست تا زمان دریافت شناسه ملی با جوانان در خصوص انجام امورات بانکی همکاری نمایند تا روند دریافت شناسه ملی را تکمیل کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان بانک سمن شناسه ملی دریافت شناسه ملی هیات های ورزشی اخذ شناسه ملی ورزش و جوانان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت دوشنبه‌ ۱۷ اردیبهشت طی آیینی مسیر حرکت خود را از شلمچه به سمت مشهد مقدس آغاز خواهد کرد و شامگاه ولادت امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شود.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کاروان جاده ولایت مزین به پرچم آستان قدس رضوی روز یکشنبه وارد استان خوزستان می شود و دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه طی آیین افتتاحیه‌ای از  مشهد شهدای شلمچه مسیر خود را به سمت مشهد الرضا آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: کاروان دو امدادی جاده ولایت در استان خوزستان حرکت خود را از محل ورود امام رضا (ع) در شلمچه آغاز و سپس مسیر حرکت امام رضا (ع) در ایران را تا مشهد مقدس به مسافت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر طی خواهند کرد و با عبور از شهرهای خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه فرهنگ و پیوند مقوله های فرهنگی و ورزش گفت: سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با هدف گرامیداشت دهه کرامت و انتخاب شعار«امام هشتم، فرهنگ ، ورزش ، معنویت» می‌تواند فرهنگ و منش پهلوانی و ارزش های اعتقادی را در ورزش به جلوه های پررنگی نمایان کند.

 بنی تمیم در پایان با اشاره به جلسات متعدد صورت گرفته برای هماهنگی و اقدامات لازم در این زمینه، عنوان کرد: از مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و همکارانم در ادارات کل سایر استان ها بابت اهتمام ویژه به این امر قدردانی می کنم و از جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست دارم این فرصت ویژه را مغتنم شمرده و از حضور این کاروان در استان خوزستان حداکثر استفاده را ببرند و میزبانی شایسته از این حرکت بزرگ فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی