Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: حضور مردم در برگزاری انتخابات نشانه وحدت، انسجام، همدلی و پشتوانه اقتدار ملی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه اقتدار، عزت و آزادی ملت ایران نتیجه رهبری با اقتدار امام خمینی(ره) و پس از ایشان رهبر انقلاب است اظهار داشت: کشتی انقلاب در تلاطم مواج دریای تحولات منطقه‌ای و جهانی از دهه 70 تا‌کنون با رهبری مقتدرانه، بیمه شده و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه مهم‌ترین رکن اقتدار، مردم هستند افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن و اقتدار کشور ایران حاصل انسجام و وحدت ملت، توکل به خداوند و ایدئولوژی دینی بر ‌مبنای مردم‌سالاری دینی است که با حمایت، مشارکت ملت و رهبری فرزانه رهبر انقلاب ادامه می‌یابد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در تمام شرایط با وحدت پیش می‌روند خاطرنشان کرد: باید قدردان نظام مردم‌سالاری دینی باشیم و بدانیم وحدت، انسجام و همدلی، ریشه‌ اقتدار کشور است و مهم‌ترین رویکردی است که همواره دولت به آن توجه دارد.

انتخابات 1400| رئیس شورای وحدت گیلان: "انتخاب اصلح" کشور را شکوفا می‌کند / آقایان نباید "معیشت و اقتصاد" مردم را ‌دستمایه بازی‌های سیاسی کنندانتخابات 1400| کاندیدای اصلح چه ویژگی‌هایی دارد؟3 هزار و 92 شعبه اخذ رأی در سراسر استان گیلان پیش‌بینی‌ شد

زارع به برگزاری انتخابات پیش‌ رو اشاره کرد و ابراز داشت: انتخابات پیش رو مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است و جامعه با الگوگیری از مدیریت اسلامی و با داشتن انگیزه قوی، دلسوزی، اراده و آینده‌نگری با وجود تمام مشکلاتی که هست امیدوارانه تلاش می‌کند در سایه وحدت از مشکلات بگذرد.

وی گفت: در شرایط فعلی و با وجود مشکلات و تحریم‌ها با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی و فعالیت سرمایه‌گذاران جایگاه گیلان ارتقاء پیدا خواهد کرد و این مشارکت زمینه درآمدزایی و افزایش معیشت مردم می‌شود زیرا کشورهایی که استعداد کمتری نسبت به کشور ما و استان گیلان دارند از راه گردشگری توانسته‌اند درآمد بالایی داشته باشند.

استاندار گیلان به خشکسالی‌های بی‌سابقه اخیر اشاره کرد و گفت: میزان تولید برق در کشور افزایش یافته است اما میزان مصرف، بیش از حد انتظار است و علاوه بر این استفاده از "رمز‌ ارزها" و فعالیت غیر‌مجاز افراد مصرف برق را نسبت به قبل بسیار بالا برده و افزایش داده است.

زارع با بیان اینکه مردم می‌توانند در صورت مشاهده نسبت به معرفی استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارزها اقدام کنند ابراز داشت: میانگین مصرف ما در انرژی‌ها از میانگین جهانی بالاتر است لذا در شرایط فعلی ناگزیر به صرفه‌جویی هستیم و حداقل مصرف انرژی در ادارات در 3 ماه پیش رو باید کاهش پیدا کند.

استاندار گیلان با اشاره انتخابات پیش رو افزود: مهم‌ترین موضوع کشور در حال حاضر انتخابات است لذا استان گیلان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات امن و شکوهمند را دارد اما سلامت مردم نیز باید مورد توجه قرار گیرد و بر اساس برنامه‌ریزی ستاد انتخابات، مجموعه ارکان دولت تلاش می‌کند زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کند.

انتهای پیام/613/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار گیلان استان گیلان مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد.

سید هادی طباطبایی امروز، ۱۰ اردیبهشت در جشنواره امتنان اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان دو بال عمده تولید در کشور هستند. حوزه تولید سالیان سال مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و امسال تاکید ایشان در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم است. بنابراین باید این حوزه در سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردمی و حرکت تند همراه باشد تا به نقطه مطلوب برسیم. 

وی با اشاره به اینکه جمعه هفته آینده دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم برگزار می‌شود، افزود: از مردم انتظار می‌رود مانند مرحله اول انتخابات که مشارکت آنان افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران بود، در این مرحله هم به صورت حداکثری مشارکت داشته و با حضور گسترده خود دشمن را ناامید کنند، زیرا این مرحله تکمیل‌کننده مرحله اول است‌. پیش‌بینی دشمن از مشارکت مردم در مرحله اول ۲۰ الی ۳۰ درصد بود که مردم خراسان رضوی افتخارآفرینانه مشارکت ۴۷.۴ درصدی را ثبت و دشمن را ناامید کردند. 

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: نتیجه افتخار در انتخابات، افتخار در میدان و دیپلماسی‌ ایران بود، زیرا وعده صادق به پشتوانه مردم شکل گرفت و باعث شد که اسرائیل از خاک ایران مورد حمله قرار گیرد و در پاسخ به تجاوزی که به کنسولگری ایران انجام داده بود، تنبیه شود. بارها گفته‌ایم که اهل جنگ نیستیم اما دفاع را به خوبی انجام می‌دهیم، زیرا زمان بزن در رو تمام و این امر به تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ثابت شده است. 

طباطبایی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما قطعا به فرمان مقام معظم رهبری در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد. وعده خداوند، وعده‌ای صادق است و در آیه ۷ سوره محمد فرموده است: «ای اهل ایمان! اگر خدا را یاری کنید، خداوند نیز شما را یاری می‌کند و قدم‌هایتان را ثابت خواهد کرد.» 

وی ادامه داد: بنده تمامی زحمات شما کارگران را در جبهه جنگ اقتصادی و تولید ارج می‌نهم و از تمامی کارگران عزیز که برای پیشرفت و سربلندی کشور ایران تلاش می‌کنند، صمیمانه کمال تشکر را دارم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد