Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@22:44:42 GMT

مشارکت گروه های جهادی و مردمی در پویش پنجره فولاد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۶۹۰۷

مشارکت گروه های جهادی و مردمی در پویش پنجره فولاد

حاج محمدی در دیدار با نمایندگان گروه های جهادی بوشهر خواستار ورود آنها برای همراهی مردم در پویش پنجره فولاد به منظور کمک به خانواده زندانیان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، حاج محمدی در دیدار با نمایندگان گروه های جهادی بوشهر خواستار ورود آنها برای همراهی مردم در پویش پنجره فولاد به منظور کمک به خانواده  زندانیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سیاست  حبس زدایی قوه قضاییه در راستای اصلاح مجرمین است که هر زمان حاصل شود، به سمت کاهش دوران حبس پیش می رویم.     عضو شورای عالی قوه قضائیه افزود: "توبه" یک مقوله جدی است ومی توان از این ظرفیت معنوی قبل از رفتن مجرم به زندان اگر موضوع جرم حق الناس، بیت المال و امنیت عمومی نباشد، استفاده نمود و با اقدامات اصلاحی از زندانی کردن فرد جلوگیری به عمل آورد.   حاج محمدی ادامه داد: ماموریت زندان های کشور اصلاح مجرم، حرفه آموزی و زمینه سازی برای برگشت به جامعه با حفظ شان و کرامت انسانی است.   رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اشاره به نقش گروه های جهادی برای کمک به زندانیان یادآور شد: این گروه ها می توانند ضمن این که از افتادن برخی افراد مستعد به ارتکاب بزه جلوگیری می نمایند، زمینه ساز آزادی افراد از زندان ها را نیز فراهم سازند.     حاج محمدی عنوان کرد: بارها در سطح کشور گزارش هایی دریافت کرده ایم که به واسطه کارکرد همین گروه های جهادی، زندانی از بند آزاد و به عنوان یک فرد اصلاح شده، خود زمینه آزادی سایر زندانی ها را فراهم کرده است.     وی ادامه داد: اعضا گروه های جهادی از جمله انسان های نیک اندیش، مسئولیت پذیر و دارای افکار و اندیشه های نو برای خدمت به جامعه هستند که از این ظرفیت برای حبس زدایی و کمک به خانواده های زندانی استفاده می کنیم.       رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت : داشتن انگیزه اعتقادی برای رفع مشکلات زندانیان و خانواده آنها، یکی از سرفصل های مشترک گروه های جهادی برای کاهش مشکلات این خانواده هاست.     وی ادامه داد: گاهی یک سری اقدامات ابتدایی گروه های جهادی برای زندانیان و خانواده آنها می تواند بارقه امیدی برای اصلاح بک زندانی و جلوگیری از لغزش خانواده اش ایجاد کند.     حاج محمدی عنوان کرد: از گروه های جهادی درخواست داریم که زمینه توجه همگانی برای پیوستن به پویش پنجره فولاد با مشارکت هشت هزار تومانی هر فرد به شکل ماهانه برای کمک به خانواده زندانیان را فراهم سازند.   در ادامه این نشست نمایندگان گروه های مختلف به طرح پرسش ها، نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پویش پنجره فولاد کمک به خانواده گروه های جهادی حاج محمدی زندان ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، کریم‌الله محبوبی گفت: در راستای کمک به آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان برگزاری پویشی با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌شرقی تدارک دیده شده است.
وی افزود: برای کمک به زندانیانی که در قالب این پویش برای آزادی‌شان برنامه‌ریزی شده است، در مجموع باید هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شود که امید می‌رود خیران نیک‌اندیش همچون گذشته در این پویش به یاری ستاد دیه بشتابند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آزادسازی ۳۴۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی این استان در سال گذشته بیان کرد: خیران تنها تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند که در این پویش مشارکت کرده و زمینه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز نمایند.

دیگر خبرها

  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم