Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:44:59 GMT

پیام خداحافظی کونته؛ عجب سفری!

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۶۹۲۴

پیام خداحافظی کونته؛ عجب سفری!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، پس از کناره گیری از سمت خود در نراتزوری، در شبکه های اجتماعی پیام خداحافظی خود را منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته در سال 2019 جانشین لوچیانو اسپالتی در اینتر شد و در نخستین فصل خود روی نیمکت این تیم، نراتزوری را به فینال لیگ اروپا هدایت کرد. او در این فصل نیز پس از یازده سال اینتر را به قهرمانی در سری آ رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق یوونتوس و چلسی، توانست سری آ را زیر سلطه خود درآورد، اما باشگاه روز گذشته اعلام کرد که این سرمربی موفق، درست مثل لئوناردو، رافا بنیتس و ژوزه مورینیو، بلافاصله پس از قهرمانی از نراتزوری جدا خواهد شد.

کونته در اینستاگرام خود پیامی خطاب به هواداران نراتزوری منتشر کرده است و از آنها به دلیل کمک و حمایتی که در طول دو سال گذشته از او و تیمش داشته اند تشکر کرده است.

 

 

کونته نوشت: "در این دو سال عجب سفری داشتیم! هر روز ما قدرت و عزم و اراده و از خودگذشتگی خود را افزایش دادیم و توانستیم آن منطق میان‌مایگی که معمولا ما را احاطه کرده است را پس بزنیم.

نه توجیهی و نه بهانه ای، فقط کار و کار و کار به همراه احترام و آموزش. ما اسکودتو را پس از 11 سال به اینتر بازگرداندیم، اما مهمتر از همه اینکه اینتر را به جایگاهی که شایسته تاریخ و سنت آن است، برگرداندیم.

ممنون از کسانی که این امکان را فراهم کردند! بازیکنان، کارکنان، رییس باشگاه، مدیران و همه کسانی که در این دو سال به ما کمک کرده و از ما حمایت کرده اند.

می خواهم به هواداران اینتر بگویم که در دوره ای بسیار دشوار برای همگان به دلیل شیوع ویروس کرونا، ما همیشه حمایت و علاقه آنها را احساس کرده ایم.

من همیشه تصویر جشن قهرمانی با شما و اسکودتو را که از بالاترین حلقه سن سیرو برافراشته شد، با خود خواهم داشت. سپاسگذارم! با آرزوی موفقیت های بزرگ‌تر!!! آنتونیو."

 

 

اینتر میلان آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت و نوشت:

تبریک به کادرفنی و بازیکنان شایسته تیم ملی فوتسال بابت قهرمانی آسیا. دمتون گرم دل مردمو شاد کردید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900762

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران