Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جلیلی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخشی از یک گفت‌وگوی تصویری پیرامون مسئله معیشت، با توضیح مثالی از نظام توزیع فوق هوشمند در سبد مطلوب غذایی، گفت: وقتی دولت می‌خواهد در شرایط خاص، گوشت مرغ توزیع کند، میتوان مثل کاری که دولت فعلی کرد مردم در مکان‌های مشخصی صف بکشند و در انتظار بمانند؛ اما راه دیگر این است که دولت با استفاده از شبکه مویرگی فروشندگان خرد و همچنین سامانه‌های اطلاعاتی به توزیع کالا‌های اساسی در شرایط خاص بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی ادامه داد: در این صورت نه تنها کرامت مصرف‌کنندگان حفظ خواهد شد بلکه فروشندگان خودشان در این امر از یکدیگر سبقت می‌گیرند و سعی دارند تا مشتری بیشتری جذب کنند.

وی افزود: این کار نیاز به سخت‌افزار ندارد و با همین زیرساخت فعلی می‌توان آن را اداره کرد.

جلیلی با بیان اینکه دولت الکترونیک به معنای دیجیتالی شدن داده‌ها نیست، تصریح کرد: دیجیتالی کردن داده‌ها و تقاطع اطلاعات مراحل اولیه دولت الکترونیک است؛ دولت می‌تواند با زیرساخت‌های موجود وارد مراحل هوشمندسازی و فوق هوشمندسازی خدمات بشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، خاطرنشان کرد: لازمه تکمیل مراحل دولت الکترونیک، اشراف به موضوع و تمرکز برای به ثمر رساندن آن است؛ حال آنکه همه دولت‌ها خواهان ارتقاء سطح ارائه خدمات به مردم هستند.

وی در این راستا بیان کرد: دولت‌ها وقتی دچار روزمرگی شوند و رویکردشان به موضوعات انفعالی باشد، ابتکار عمل را از دست خواهند داد و معطل می‌مانند. نمونه آن اتفاقی بود که در توزیع سبدکالا و اقلام ضروری در این دولت رخ داد.

جلیلی تاکید کرد: انتخاب مردم در تعیین راهکار‌ها و سرنوشت اداره کشور در چهار سال آینده، نقطه عطف این انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سعید جلیلی اقلام اساسی شبکه توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ هزار داوطلب برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن نام نویسی کرده‌اند؛ تاکید کرد: دانشجویان تا امروز ۱۵ اردیبهشت مهلت نام نویسی دارند.

وی افزود: دانشجویان برای دریافت وام شهریه تا پایان اردیبهشت مهلت نام نویسی در سامانه صندوف رفاه دانشجویان وزارت علوم را دارند.

گنجی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، تمام وام‌های دانشجویی تا پایان تیر ۱۴۰۳ پرداخت خواهند شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: به دانشجویان شاغل و پردیس خودگردان هیچ نوع وامی تعلق نمی‌گیرد و فعلاً دانشجویان روزانه و شبانه در اولویت قرار دارند.

گنجی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهر‌های کمتر از ۵۰۰ هزار نفر ۶۰ میلیون تومان، بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر ۹۰ میلیون تومان و در شهرتهران ۱۲۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن