Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تمرین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در حالی در خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» برگزار شد که این تمرین یک مهمان ویژه داشت.

«آرمن نازاریان»  دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز المپیک و ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز جهان و چندین مدال طلا و نقره کشتی فرنگی اروپا با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، ضمن گفت و گو با نفرات حاضر در اردو، به تمرین با ملی‌پوشان فرنگی‌کار پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی‌گیر ارمنستانی الاصل که چندین مدال خود را برای کشور بلغارستان کسب کرده است، به منظور رایزنی با مسئولان فدراسیون کشتی ایران به جهت برگزاری تمرینات و اردوهای مشترک بین کشتی‌گیران بلغارستانی و ایرانی به ایران سفر کرده است.

مسئولان فدراسیون کشتی بلغارستان روز سه‌شنبه با حضور در کشورمان با «علیرضا دبیر» رئیس و «حمید سوریان» نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که با حضور «آرمان نازاریان» قهرمان چندین دوره کشتی فرنگی المپیک و جهان برگزار شد، مسئولان فدراسیون کشتی بلغارستان در مورد چگونگی برگزاری اردوهای مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در مورد حضور تیم‌های کشتی بلغارستان و ایران در تورنمنت‌های یکدیگر و ایجاد شرایطی به منظور عدم دریافت ورودیه و اسکان گفت و گو شد.

از نکات حائز اهمیت این نشست، حضور و دیدار «حمید سوریان» پرافتخارترین کشتی‌گیر فرنگی ایران و «آرمن نازاریان» بعنوان دو قهرمان بزرگ کشتی فرنگی دنیا بود.

برچسب‌ها خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی اخبار کنکور فدراسیون کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این پاداش با توجه به مدال‌آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که به آنها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آنها واریز کرد.

کد خبر 6099758

دیگر خبرها

  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • حسن یزدانی کجاست؟