Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی ایران معتقد است که عدم انجام دیدار‌های تدارکاتی برای تیم ملی در این شرایط حساس یک ضعف بزرگ است. - اخبار ورزشی -

ابراهیم صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آغاز تمرینات تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر، اظهار داشت: به نظر من درباره تیم ملی می‌توان در دو‌ سه بخش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این مسائل لیست تیم ملی که است که باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم. برخی از کارشناسان انتقاداتی را به این لیست داشتند، اما سلیقه‌ها باهم فرق می‌کنند و باید بیش از هر چیز به نظر سرمربی احترام گذاشت.

وی اشاره کرد: بحث دوم مشکل عدم بازی تدارکاتی برای تیم ملی پیش از مسابقات حساس مقدماتی است. الان تیم‌ ملی عراق با تاجیکستان بازی انجام داده و قرار است با نپال هم بازی کند. بحرین نیز با اوکراین بازی کرده و بازی دیگری با مالزی در پیش دارد، اما تیم ملی ایران قبل از مسابقات رسمی بدون هیچ بازی تدارکاتی عازم بحرین خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: به نظر من در شرایطی که حریفان ما خیلی وقت است وارد اردو شدند و بازی‌های تدارکاتی برگزار می‌کنند، عدم انجام این دیدار‌های تدارکاتی در این شرایط حساس برای ما یک ضعف بزرگ است.

صادقی با اشاره به وضعیت خوب ملی‌پوشان ایران، خاطرنشان کرد: با همه این اوصاف ما نفرات خوبی در اختیار داریم که در اروپا فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و در بهترین شرایط‌شان قرار دارند. علاوه بر این بازیکنان لیگ داخلی نیز از بین عده زیادی بازیکن آماده گلچین‌ شده‌اند و می‌توان گفت تیم ملی با این نفرات شرایط خیلی خوبی را سپری خواهد کرد. من مطمئن هستم که با این شرایط تیم ملی می‌تواند همه امتیازات لازم را کسب و از گروهش صعود کند.

وی درباره اضافه شده کریم باقری به کادر فنی تیم ملی، ابراز داشت: قطعاً باقری تجربه خیلی خوبی دارد. او سالیانِ سال برای تیم ملی بازی کرده و همه مراحل را گذرانده است. مطمئناً‌ تجربیات باقری به کار تیم ملی می‌‌‌آید.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران، در خاتمه یادآور شد: بچه‌های تیم ملی قطعاً انگیزه بالایی دارند. آنها می‌دانند با حضور در جام جهانی چقدر می‌توانند به رشد خودشان و فوتبال ایران کمک کنند. علاوه بر این، موضوع مهم دیگر خوشحالی 80 میلیون ایرانی است که با موفقیت تیم ملی حاصل می‌شود. فکر می‌کنم این مسائل کافی است تا بازیکنان با نهایت انگیزه گام به این مسابقات بگذارند و با تمام وجود برای صعود از این مرحله تلاش کنند.

بیرانوند: حضور کریم باقری خیلی به تیم ملی کمک می‌کند/ مطمئن باشید به جام جهانی می‌رویمعزیزی خادم: تمام خواسته‌های اسکوچیچ برآورده شده است/ باقری دستیار فنی و مدیر تیم ملی خواهد بود

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملی ایران برای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه