Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام برای جلب نظر مهدی طارمی حاضر به پرداخت مبلغ ویژه ای برای خرید این بازیکن است. این باشگاه پیشنهاد پرداخت ۶۰میلیون یورو را به باشگاه پورتو و مهدی طارمی داده و با این رقم به دنبال جلب نظر این باشگاه پرتغالی برای جذب این مهاجم گلزن است.
مهدی طارمی که امشب با برنامه فوتبال ۱۲۰ گفت و گو می کرد این خبر را نه تایید کرد و نه رد ولی گفت  به دنبال موفقیت های بیشتر در فوتبال اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زدن ۱۶ گل و رساندن ۱۵ گل به هم‌تیمی‌ها در لیگ سختی مثل لیگ پرتغال، آن هم برای فوتبالیستی که در شروع فصل نیمکت‌نشین بوده، یک دستاورد بی‌نظیر است. مهدی طارمی در تابستان گذشته از ریو آوه به پورتو ملحق شد و سرمربی تیم مدتی حاضر به استفاده از او در ترکیب اصلی نبود اما او حالا در پایان فصل نه فقط بهترین بازیکن این باشگاه، بلکه موثرترین مهره سوپرلیگ پرتغال شده است.
به جز درخشش خیره‌کننده در لیگ، مهدی در لیگ قهرمانان فوق‌العاده نشان داد. گل فراموش نشدنی او به یوونتوس و البته قیچی استثنایی به چلسی، لحظه‌هایی رویایی در کارنامه این فصل ستاره بوشهری بودند.
حالا این مهاجم گلزن با پیشنهاد ویژه تاتنهام برای حضور در این تیم روبه رو شده است که این می تواند آغاز پیشنهادهای مهاجم ایرانی پورتو باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو اخبار لژیونر ها پورتو تاتنهام انگلیس تیم ملی مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد