Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس حل مشکلات کشور را در سایه یک انتخاب درست دانست و گفت: پشتیبانی مردم سبب عبور نظام از گردنه‌های سخت در عرصه‌های مختلف شده است. - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بیرجند  اظهار داشت: انقلاب ما و پیشرفت‌هایی که در دهه‌ها و در طول 42 سال اخیر داشته است، نشان می دهد که ما علی رغم همه تحریم‌ها، ترورها، موانع، فشارها و آسیب‌های جنگی و خسارت‌های سنگینی که بر کشور وارد شد، در همه حوزه‌های اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، سیاسی، علمی و غیره نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت چشمگیری داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول چندسال اخیر دشمنان ما در داخل و خارج از کشور اجازه ندادند کشور ما بتواند بر اساس ثروت، امکانات و استعدادهای خود در یک محیط آرام برای پیشرفت و توسعه خود اقدام و مایحتاج خود را در داخل و در عرصه بین الملل تأمین کند و تا توانستند مانع ایجاد کردند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما امروز با وجود همه موانع و مشکلات شاهد این هستیم که شرایط کشور ما در تمامی عرصه‌ها نسبت به قبل از انقلاب قابل بهتر است و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

 یکی از مهمترین دلایل پیشرفت‌های انقلاب حضور مردم در همه صحنه‌ها است 

نصیرایی به دلایل مهم پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد:  یکی از مهمترین دلایل پیشرفت‌های انقلاب حضور مردم در همه صحنه‌ها است، چراکه در هرجایی که نظام و کشور ما نیاز داشته است مردم تمام قد حضور داشته و پشت نظام را خالی نکردند.

وی حضور رهبری آگاه، شجاع، عالم و بروز را یکی دیگر از دلایل پیشرفت انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: بروز به این معنا که مقام معظم رهبری قبل از همه، آسیب‌ها و مانع‌ها را تشخیص می دهند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این عوامل مهمی است که با وجود این همه موانع ملت ایران توانستند نسبت به بسیاری از دولت‌های دیگر چندین برابر پیشرفت کنند.

 هنوز هم با آرمان‌های انقلاب فاصله داریم 

نصیرایی با تاکید بر اینکه علی رغم همه این پیشرفت‌ها و توسعه‌ها باز هم با آرمان‌های انقلاب فاصله داریم اظهار داشت: اگر بخواهیم به آرمان‌هایمان که ایجاد تمدن نوین و حکومتی که برای مردمش دنیای آباد، آرامش، توسعه و عزت داشته باشد دست یابیم و در مابقی مسیر انقلاب موفق باشیم باید باز هم پشتوانه مردمی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها و در مواجهه با همه مشکلات و سختی‌ها از پشتوانه مردمی برخوردار بوده است افزود: این سرمایه عظیم اجتماعی با پشتیبانی مردم سبب عبور نظام از گردنه‌های سخت در عرصه‌های مختلف شده است.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما معتقد هستیم که اسلام برنامه ای است که هم دنیا و هم آخرت بشر را به بهترین شکل مدیریت می کند و هم نیازهای بشر را به عالی ترین شکل ممکن تأمین می کند.

نصیرایی بیان کرد: حکومتی که آرمان و هدف نهایی او بر پایه حکومتی باشد که در دنیا ظلم و تجاوز نباشد و عزت، آرامش و پیشرفت در عرصه های مختلف باشد، حکومت امام زمان(عج) است.

روسای ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف و وحدت استان فارس مشخص شدند850 شعبه رأی‌گیری برای انتخابات ریاست‌ جمهوری در استان بوشهر ایجاد می‌شوداستاندار گیلان: حضور پرشور آحاد جامعه در انتخابات عامل پیروزی مردم و نمایش اقتدار ملی است

وی افزود: امروزه نظام ما به یک نظام و جامعه الگویی تبدیل می شود که همه آرمان‌هایی که می خواهد در آینده نزدیک شکل بگیرد و در همه دنیا همه انسان‌ها تحت لقاح آن به آنچه نیاز حقیقی است برسند در ایران و جهان اسلامی ما شکل می گیرد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رسیدن به این آرمان‌ها باید ایمان و تدین در جامعه گسترش یابد و مردم پررنگ تر نقش ایفا کنند گفت: همچنین باید جایگاه رهبری و ولایت بیشتر از قبل حفظ شود.

نصیرایی با بیان اینکه اگر امروز جامعه ما می خواهد پیشرفت و به سمت قله‌هایی که آرمان آن است حرکت کند باید در وسط میدان نقش ایفا کند افزود: شرط پیشرفت، توسعه ایمانی و اسلامی و آنچه آرمان ملت است حضور در صحنه‌های نظام و انقلاب است.

وی یادآور شد: در غیر این صورت نظام بی پشتوانه است و نظامی که پشتوانه نداشته باشد با هر هجمه دشمن از هم خواهد پاشید، چراکه دشمنان این ملت که آمریکا و صهیونیست‌ها هستند جنایت‌های بسیاری در حق بشریت کرده اند.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظامی که پشتوانه مردم را نداشته باشد با وجود چنین دشمنانی نه تنها توسعه نخواهد یافت بلکه به صدها سال قبل برخواهد گشت افزود: مردم ما اگر در کشور امنیت، آرامش، پیشرفت و توسعه می خواهند باید در صحنه‌ها حضور یابند و در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: چراکه حل مشکلات کشور در سایه یک انتخاب درست اتفاق می‌افتد و برای این منظور لازم است تا مردم به برنامه‌های کاندیداها توجه کنند.

 مشکلات امروز ما محصول انتخاب‌های غلط ما است  

وی بیان کرد: مشکلات امروز محصول انتخاب‌های غلط است و به کسانی اعتماد کردیم که اصلح نبودند و در بحران‌ها نتوانستند درست تصمیم بگیرند و این امر سبب تحریم‌ها، گرانی‌ها و مشکلات معیشتی شده است.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به سمتی برویم که بهترین کاندیدا را انتخاب کنیم یادآور شد: مردم باید برنامه و اظهارات کاندیداها را با سوابق کاری آنها تطبیق دهند و ببینند این اظهارنظرها در سوابق کاری کاندیداها هم دیده می‌شود و آیا آنها پیش از این هم به اظهارات خود پایبند بوده اند.

نصیرایی با بیان اینکه باید افرادی که در گذشته اهل مبارزه با فساد و رانت خواری بودند را ملاک انتخاب قرار دهیم بیان کرد: همچنین برای انتخاب یک فرد اصلح باید ایمان و تدین مدنظر قرار گیرد زیرا کسی که ایمان و تدین دارد حق ناس را می داند و هر اقدامی انجام نمی دهد.

 داشتن روحیه جهادی یکی از ملاک‌های انتخاب فرد اصلح 

وی داشتن روحیه جهادی را یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب فرد اصلح عنوان و خاطرنشان کرد: باید افرادی که دارای روحیه جهادی هستند را انتخاب کنیم زیرا ما به مدیرانی که جهادی وارد میدان شوند و پای کار بیایند نیاز داریم.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر انتخابی که می کنیم در سرنوشت ما تاثیر گذار است گفت: در سایه یک انتخابات پرشور است که می‌توان یک انتخاب صحیح داشت و هیچ کس نباید با قهر کردن با انتخابات خود را از حق انتخابی که دارد محروم کند.

 نصیرایی یادآور شد: اگر بخواهیم عملکرد روسای جمهور گذشته را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که ما در دوران انقلاب در عرصه ها و در جاهایی اعم از صنایع دفاعی که مدیران آن حوزه در عمل پای کار آمده و به شعار سال توجه می کنند توانستیم موفق باشیم و به کشور برتر دنیا تبدیل و به مرز تکنولوژی برسیم.

وی یادآور شد: در این راستا این نحوه سیاست گذاری و مدیریت باید به حوزه اقتصادی، معیشتی، مدیریتی و فرهنگی بیاید و نگاه و رویه اصلاح شود تا در مابقی بخش ها شاهد پیشرفت باشیم.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در بخش‌هایی که نگاه مدیران و سیاست گذاران آن بخش این باشد که مقام مظم رهبری چه می خواهد و حرف ایشان زمین نماند به بهترین شکل خواهیم درخشید و در بخش‌هایی که مسئولان در عمل به سخنان مقام معظم رهبری توجه نکردند ما در آن بخش ها دچار مشکل شده ایم.

نصیرایی اظهار داشت: باید به سمتی برویم که در بین کاندیدا کسی که فکرش، عملش و گذشته و اکنونش به مقام معظم رهبری نزدیک باشد را شناسایی و به او میدان دهیم تا در آینده در بحث اقتصاد، مسکن، معیشت و همه عرصه‌ها موفق و در دنیا بهترین باشیم.

وی افزود: چراکه هرکجا روسای جمهور ما به فکر و منش مقام معظم رهبری نزدیک تر بودند آنجا موفق و هرکجا شجاعت، اخلاص، دوندگی و نگاه بلند را نداشتند ضرر کردیم.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاندیداها نیز به جای تخریب طرف مقابل به ارائه برنامه‌های خود بپردازند گفت: چراکه مردم با تجربه‌ای که کسب کردند دیگر تحت تأثیر این تخریب‌ها و فضاسازی‌ها از سوی کاندیداها قرار نمی‌گیرند.

انتهای پیام/255/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم طبس مقام معظم رهبری عرصه ها پیشرفت ها یک انتخاب یادآور شد آرمان ها صحنه ها بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی به مناسبت ۹ اردیبهشت در همایش روز ملی شورا‌ها با تاکید بر اینکه برای کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به نهاد‌های مردمی، هر وظیفه استانداری و فرمانداری که قابل واگذاری و تفویض اختیار به شوراها است باید بررسی و واگذار شود افزود: باید در این زمینه نهایت واگذاری انجام و بر اساس اختیارات استانداری این وظایف به شورا‌ها منتقل شود.

وی با بیان اینکه برای بهره وری بیشتر نظام مدیریتی کشور باید امور دولتی به شورا‌ها و شهرداری‌ها واگذار و دولت از تصدی گری خارج شود اظهار کرد: برای موفقیت در نظام مدیریتی با هر نسبت و محتوایی نیاز به اتحاد، انسجام، تعامل و همکاری مدیریتی وجود دارد و در نبود آن ها، بهترین برنامه‌ها نیز به سرمنزل مقصود نمی‌رسد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در سایه موفقیت و تعامل بین مدیریت شهری، اداری، دستگاه‌ها و متولیان امور، آرمان ها، اهداف و برنامه‌ها تحقق می‌یابد، گفت: در زمان کنونی در استان وحدت و تعامل کاری پابرجا است و بعد از این هم با کیفیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

رحمتی با تاکید بر اینکه هدف از انقلاب اسلامی، حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و دخالت اراده آنان به اراده کشور بود ادامه داد: هم اکنون اراده مردم با شرکت در انتخابات بر تمام شئون کشور از انتخاب رهبری تا انتخاب اعضای شورا، جاری و حاکم است.

وی یادآور شد: امامین انقلاب مراقبت کردند تا در انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم، محور اصلی و تعیین کننده باشد و باید از این موضوع صیانت و مراقبت کرد و عملکرد مدیران و مسوولانی که از بستر انتخابات و مردمسالاری دینی روی کار آمده اند در این زمینه تعیین کننده است.

رحمتی برگزاری ۴۰ دوره انتخابات و مراجعه به آرا و نظر مردم در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب را نشان از مردمسالاری دینی و مردمی بودن این نظام دانست و افزود: این کار در دنیا بی سابقه است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت امسال در استان اظهار کرد: یک سوم از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این دور انتخاب خواهند شد و مردم با حضور باشکوه و پرصلابت در این دور همانند دور اول انتخابات، کار نیمه تمام خود را تمام خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی از اصحاب رسانه و افراد دارای تریبون خواست، مردم را برای مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کنند.
رحمتی با اشاره به تاکید امامین انقلاب بر سه رکن اساسی انقلاب اسلامی ادامه داد: این ارکان شامل اعتقاد به خداوند و تاکید بر خدامحوری و ضرورت رونق و فروغ این رکن در زمان کنونی در جامعه، اعتماد به نقش مردم در همه عرصه‌ها برای تشکیل دولت مردمی و تبعیت از امام و ولایت فقیه است که در صورت رعایت آن‌ها توسعه در جامعه روی می‌دهد.

وی همچنین توجه جدی و ویژه به توسعه روستاها، مقوله گردشگری و بوم گردی، نشاط عمومی و ورزش همگانی و قهرمانی، ارائه مشوق‌های مورد نیاز در کنار مشوق‌های قانونی در طرح جوانی جمعیت، نهادینه کردن شفافیت مالی و پاسخگویی در شورا‌ها و شهرداری ها، هویت بخشی به بخش‌ها و روستا‌ها و زیباسازی محیطی و معماری شهری با استفاده از نماد‌های ملی و استانی را خواستار شد.

رئیس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلاب مردمی است که طبق فرمان امام راحل آیین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب شد تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی آنها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارائه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما باید انتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا را انجام دهند.

 

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا