Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، پس از تسویه حساب باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش، این مربی کروات از پرسپولیس خواست که با توجه به مفاد قرارداد، مالیات دستمزد او توسط باشگاه پرداخت شود و برگه تسویه حساب به دستش برسد. از این رو مدیران پرسپولیس در آخرین مذاکرات خود با سرمربی کروات، به او قول دادند که به زودی مشکل مالیاتی او را حال کنند اما میزان بدهی مالیاتی برانکو چقدر است؟

در آبان‌ ماه سال ١٣٩٩، اداره مالیات بدهی حدود ٣ میلیارد تومانی را که مربوط به دستمزد برانکو بود به باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند، نکته جالب اینجاست که به خاطر پرداخت نشدن بدهی مالیاتی طی حدود چهار سال حضور برانکو در پرسپولیس، به اصل بدهی حدود ٣ میلیارد و ۵٠٠ میلیون هم جریمه اضافه شده بود؛ یعنی تا پیش از اینکه برانکو یک میلیون و ١۵٠ هزار یوروی پایانی قراردادش را - که در اواسط سال ٩٩ پرداخت شد- بگیرد، حدود ۶ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان بدهی مالیاتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم طی چهار سال حضور این مربی کروات در ایران، هر زمانی که نیاز به خروج از کشور داشت، پرسپولیسی‌ها مبلغ اندکی را به عنوان علی‌الحساب پرداخت می‌کردند تا مشکلی برای خروج برانکو ایجاد نشود اما هیچگاه مالیات قرارداد او - که پرداخت آن بر عهده باشگاه بود - تسویه نشده است.

این ۶ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان صرفا مربوط به دریافتی‌های برانکو تا پایان سال ١٣٩٨ است و بابت دریافت یک میلیون و ١۵٠ هزار یورویی که در سال ١٣٩٩ دریافت کرده باید مجدداً مالیات پرداخت شود.  

بر اساس قوانین مالیاتی به پرداختی آخر پرسپولیس به برانکو، حدود ١٧٢ هزار و ۵٠٠ یورو با نرخ رسمی بانک مرکزی در سال ٩٩ مالیات تعلق می‌گیرد. این یعنی پرسپولیسی‌ها برای این مبلغ هم حدود ۴ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان باید مالیات بدهند.

البته باشگاه پرسپولیس امید زیادی دارد که بخشی از جرایم دیرکرد مالیات برانکو از سوی اداره مالیات بخشیده شود که در غیر این صورت سرخ‌ها باید برای تسویه حساب مالیاتی برانکو حدود ۱۱ میلیارد تومان پرداخت کنند.

کد خبر 603921 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس میلیارد و ۵٠٠ میلیون باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید رسول میرخلفی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون برای افزون بر هشت هزار پرونده تسهیلات مصوب پرداخت شده است.

میرخلفی گفت: ۵۱.۸ همت منابع مالی استان قم طی سال گذشته در مجموع به ۲۱۱ هزار فقره پرونده معرفی شده به بانک‌ها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، منابع بانکی استان قم ۲۰ درصد رشد داشته و بیست و یکمین استان کشور از نظر سهم منابع مالی بوده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان ادامه داد: همچنین استان قم با رشد ۴۱ درصدی مصارف منابع مالی در سال گذشته در رتبه دوم کشور قرار گرفته که یک موفقیت قابل‌توجه برای این استان است.

میرخلفی با اشاره به بهبود وضعیت و نسبت بین منابع و مصارف بانکی خاطرنشان کرد: نسبت بین منابع و مصارف منابع مالی استان هم اینک به ۸۳ درصد رسیده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم اظهار داشت: ۷۹ همت مجموع منابع مالی قم در بین ۲۱ بانک فعال در این استان بوده است.

وی عنوان کرد: ۹ همت تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی نیز سال گذشته برای ۱۲۱ هزار پرونده پرداخت شده که بخش مهمی از آن در حوزه ازدواج، فرزندآوری و خوداشتغالی بوده است.

دیگر خبرها

  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • استرداد اموال و بدهی های بابک زنجانی؛ زمینه تبدیل اعدام به ۲۰ سال حبس!