Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، در تماس تلفنی با همتای بلژیکی خود از همکاری مشترک دو فدراسیون در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به حضور مهدی بیات به عنوان یک ایرانی در راس فوتبال بلژیک این را یک افتخار ملی برای فوتبال ایران می دانیم و خواستار همکاری مشترک دو فدراسیون شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نسل طلایی فوتبال بلژیک همه را شگفت زده کرد و بدون شک این امر از سرمایه گذاری دقیق در فوتبال پایه این کشور نشات گرفته است. ما نیز در پی آن هستیم که این اتفاق در کشورمان رقم بخورد. توجه به فوتبال پایه از اولویت های اصلی ماست.
مهدی بیات، رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک نیز ضمن تبریک انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران از اعلام آمادگی جهت همکاری با فدراسیون کشورمان خبر داد و تاکید کرد بلژیک با جمعیت ۱۱ میلیونی در حوزه آموزش و فوتبال پایه به کشورهای پرجمعیتی مانند چین خدمات ارائه می دهد و این آمادگی وجود دارد تا این خدمات را به فوتبال ایران نیز ارائه شود.
وی در ادامه از اعلام آمادگی بازی دوستانه اظهارداشت: ما آمادگی بازی دوستانه را در هر دو کشور داریم.
همچنین طی این گفتگو در خصوص مبادله دانش فوتبال در رده های ملی و باشگاهی نیز صحبت شد.
براساس این گزارش، از بحث های مورد اشاره در این گفتگو مدیریت فنی برای تیم های ملی بود و عزیزی خادم از بلژیک به عنوان یکی از طراحان نوین توسعه فوتبال یاد کرد و مقرر شد با فروکش کردن پاندومی کووید ۱۹ روسای فدراسیون فوتبال ایران و بلژیک جهت امضای تفاهم نامه، نشست مشترکی را به شکل حضوری برگزار کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بلژیک ایران فدراسیون فوتبال ایران ایران بلژیک فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فوتبال ایران فوتبال پایه عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد