Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل واحد تولیدی کشت و صنعت خراسان شمالی از بازگشت این کارخانه به چرخه تولید با مجموعه اقدامات قضایی خبر داد و گفت: اگر پیگیری‌های قضایی نبود امروز بالغ بر ۷۰ نفر از این واحد تولیدی بیکار بودند.

مدیرعامل واحد تولیدی کشت و صنعت خراسان شمالی در گفت‌وگو با میزان از بازگشت این کارخانه به چرخه تولید با مجموعه اقدامات قضایی خبر داد و گفت: اگر پیگیری‌های قضایی نبود امروز بالغ بر ۷۰ نفر از این واحد تولیدی بیکار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم از رفع موانع واحد تولیدی کشت و صنعت در استان خراسان شمالی خبر داد و افزود: اقدامات قضایی صورت گرفته برای مرتفع کردن مشکلات این شرکت باعث شد تا تولید جان دوباره‌ای بگیرد.

مدیرعامل واحد تولیدی کشت و صنعت ادامه داد: این کارخانه با مشکلات فراوانی در ارتباط با جاده و راه ارتباطی مواجه شده بود که خوشبختانه با حضور مراجع قضایی استان خراسان شمالی و مساعدتشان مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت اراضی نگین کشاورزی ایران

مقدم در ادامه با بیان اینکه اگر حمایت‌های قضایی از این شرکت با هدف رونق تولید و مانع زدایی‌ها نبود امروز شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم، افزود: در این مجموعه ۱۲ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند. خوشبختانه مراجع قضایی اقدامات بسیار مناسبی برای رفع مشکلات این واحد تولیدی انجام دادند که اگر این اقدامات نبود امروز شاهد بیکاری کارگران بودیم

وی با بیان اینکه ایجاد شغل و اشتغال زایی نوعی عبادت است و باید در جهت این امر تلاش مجدانه از سوی تمامی دستگاه‌های ذی صلاح صورت بگیرد گفت:به واسطه ورود دستگاه قضایی استان بحمدالله ۸۰ درصد از مشکلات واحد تولیدی مان رفع رجوع شده است و دستگاه قضایی به صورت منسجم به مشکلات ما رسیدگی کرده اند، ولی متاسفانه دستگاه‌های دیگر برای احداث جاده که از مشکلات اساسی واحد تولیدی کشت و صنعت بوده است همکاری و تعامل نداشته اند.

مقدم در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه کشت وصنعت خراسان شمالی واحد تولیدی است که نیاز استان را به واسطه تولیدات و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی برطرف می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشت و صنعت خراسان شمالی رونق تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشت و صنعت خراسان شمالی رونق تولید کشت و صنعت خراسان شمالی واحد تولیدی کشت و صنعت واحد تولیدی نبود امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی