Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از معدن طلای زرشوران با بیان اینکه سیاست وزارت صمت حرکت معادن در راستای توسعه متوازن منطقه‌ای می باشد، یکی از رسالت‌های معادن را توسعه پیرامونی منطقه محل استقرار دانست. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، علیرضا رزم‌حسینی با بیان این مطلب افزود: یکی از معادن بسیار مهم کشور معدن طلای زرشوران است که مراحل مختلفی در آن در حال انجام می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این معدن پتانسیلها و ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد، تصریح کرد: پتانسیل‌های این معدن در توسعه پیرامونی منطقه که یکی از رسالت‌های آن نیز میباشد حائز اهمیت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از رسالت‌های معادن را توسعه پیرامونی در منطقه محل استقرار دانست و بیان کرد: سیاست وزارت صمت حرکت معادن در راستای توسعه متوازن منطقه‌ای می باشد.

رزم حسینی تصریح کرد: نباید معادن توسعه یابند اما اطراف آنها مناطق کمتر برخوردار و محروم بمانند.

وی گفت: معادن با کمک مردم مدل اقتصاد مقاومتی را برای توانمندسازی پیرامون خود گسترش دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اشتغال هزار نفر از اهالی منطقه در معدن طلای زرشوران تصریح کرد: این معدن ذخایر بسیار مناسبی دارد، سال گذشته تولید بسیار خوبی داشته است و امسال هدفگذاری برای افزایش تولید 20 درصدی دارد.

رزم‌حسینی از تدوین برنامه توسعه منطقه خبر داد و افزود: هفته آینده جلسه‌ای برای نهایی شدن این طرح توسعه ای با حضور استاندار ، فعالان بخش خصوصی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: منطقه تکاب و پیرامون آن ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت فعالان بخش خصوصی می باشد که در این طرح توسعه به آن اشاره شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین بر ضرورت حمایت از صنایع پیرامونی و وابسته به معدن طلا در این منطقه تاکید کرد و گفت: ارائه تسهیلات لازم و آموزش افراد و جوانان منطقه باعث ایجاد اشتغال زایی به کمک همین صنایع وابسته در همین منطقه و جلوگیری از مهاجرت خواهد شد.

شایان ذکرست که وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه از دومین روز سفر به استان آذربایجان غربی از مجموعه معدن طلای زرشوران در شهرستان تکاب بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن طلای زرشوران معدن و تجارت وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • مخاطرات عدم سرمایه‌گذاری متوازن در زیست‌بوم هوش مصنوعی
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل