Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرهاد، شهروند اردستانی  اظهار داشت: وقتی برق قطع می‌شود، اینترنت هم نداریم و نمی‌توانیم در امتحانات آنلاین شرکت کنیم. به‌نظر شما آیا دانشگاه و استادان می‌پذیرند که بگوییم به دلیل قطع بودن برق در امتحان شرکت نکرده‌ایم و این مشکلات با قطع شدن برق برای ما و امثال ما اتفاق می‌افتد که باید مسئولان آن را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  افزود: قطعی برق و نبود اینترنت برای عموم مشکل‌ساز شده به شکلی که برای کار اداری به اداره‌ای مراجعه کردم که گفتند، چون برق قطع است و اینترنت نداریم دستگاه‌هایمان که با شارژر روشن است هم پاسخگوی شما نیست حالا چه کسی باید با این بی‌سامانی پاسخگو باشد.
دیگر شهروند اردستانی اظهار داشت: بنده از مسئولین مخابرات شهرستان که واقعا به فکر نیستند گله‌مند هستم با این وضعیت که مردم دائما به اینترنت نیازمندند چرا همیشه نت و آنتن قطع است و نه تنها گوشی بنده بلکه گوشی چندین نفر دیگر را هم چک کردم در همان ساعت همین وضع است.

مسئولین لطفا پیگیر قطعی اینترنت در اردستان باشید

او افزود: چندین روز است که این مشکل هست و کسی پیگیر نیست مخصوصا روستای ما حسین‌آباد که وضع آنتن‌دهی و نت همراه اول اصلا خوب تیست لطفا مسئولین پیگیر باشید این یکی از مشکلات مهم برای مدرسه‌ای‌ها هم است که می‌خواهند درس و مشق خود را به صورت آنلاین پیگیر باشند که می‌تواند به آن‌ها صدمات جبران ناپذیری را وارد کند.


علیرضا یکی دیگر از شهروندان اردستانی  اظهار داشت: دو روز است هر چی با ۱۱۸ تماس می‌گیرم برای یک شماره بعد از کلی وقت که منتظر باید باشم تا به اپراتور وصل می‌شود می‌گوید شماره با این مشخصات نداریم من اصلا هنوز نگفتم شماره کجا را میخواهم، ولی تلفن سریع قطع می‌شود.

او افزود: هر چند مشکل از نبود برق و قطعی آن در زمان‌های مختلف است، اما اپراتور ۱۱۸ هم به مرکز اصفهان وصل می‌شود و باید آدرس را بدهیم تا آن‌ها به ما شماره تلفن همشهریان را اعلام کنند که این موضوع بعضا مشکلاتی را برای شهروندان به همراه داشته است.


قطعی برق بدترین خسارات را برای دستگاه‌های مخابراتی دارد

حمیدرضا ترکیان رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان اظهار داشت: قطعی اینترنت در مناطق روستایی اردستان به دلیل قطعی زیاد برق است و ظرفیت همه باتری‌ها به یک اندازه نیست و هر کدام دارای شرایط خاص خود هستند که ممکن است در یک منطقه با وجود قطعی مکرر برق، امکان تأمین برق از طریق باتری به مدت زیاد فراهم نشود.

او با بیان اینکه بدترین خسارت برای تجهیزات الکترونیکی قطعی برق است افزود: قطعی برق خسارت‌های قابل توجهی به تاسیسات مخابرات وارد می‌کند و زمانی که برق در تجهیزات مخابرات قطع می‌شود تا دستگاه‌ها مجدد بروزرسانی شود مدت طولانی زمان‌بر خواهد بود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان علت مشکل قطعی و اختلال یک هفته‌ای مرکز اطلاع رسانی ۱۱۸ این شهرستان را به دلیل انجام فرایند توسعه و کابل برگردانی اعلام کرد و گفت: بدلیل ارتقاء کیفی و کمی و برگردان سیستم در سطح استان اصفهان، اختلال در سیستم اطلاع‌رسانی تلفن ثابت این شهرستان به مدت یک هفته دچار اختلال شده است و در تلاش هستیم تا این اختلال بزودی برطرف شود.

 


روزانه ۲۰۰۰ تماس با ۱۱۸ اردستان گرفته می‌شود

او  ابراز داشت: این اختلال و ترافیک خطی در حالی است که روزانه حدود دو هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۱۸ اردستان شهرستان اردستان صورت می‌گیرد و هزینه تجهیزات مخابراتی شدیدا افزایش پیدا کرده است و این موضوع باعث شده خدمات اداره به برخی از مناطق با کُندی انجام شود و توسعه و ارتقای بخش مخابرات بر عهده دولت است و اداره مخابرات فقط موضوع نگهداری را دنبال می‌کند.

ترکیان بیان کرد: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد از سایت‌های اینترنت شهرستان اردستان از اینترنت پرسرعت برخوردار است و چند روستای دیگر نیز تا پایان خردادماه از اینترنت پرسرعت برخوردار می‌شوند و مشکلاتی که تا کنون در خصوص این موضوع داشته اند برطرف خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی اینترنت شهرستان اردستان قطعی برق امتحانات آنلاین شهرستان اردستان قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود