Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: به هواداران، کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم. برد و ۳ امتیاز بسیار مهمی بود. در این بازی، گرمای هوا مخصوصاً در نیمه اول تاثیر داشت و آن جنگندگی که از استقلال انتظار می‌رود را ندیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم با ۱۰ نفره شدن نفت، شرایط بهتر شد و مالکیت توپ به سود استقلال بود. آبی‌ها با فشاری که وارد کردند خوشبختانه به گل رسیدند.

مدافع دهه ۷۰ استقلال در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی و خط دفاعی استقلال عنوان کرد: وقتی توپی به گلر برسد و او مهار داشته باشد یعنی خط دفاع و هافبک اشتباهاتی داشته‌اند. حسینی درخشید، اما مدافعان نباید اجازه رسیدن توپ به دروازه را بدهند. محمد دانشگر می‌تواند به ترکیب اضافه شود و تاثیر مهمی بر وضعیت خط دفاع داشته باشد تا استقلال متضرر نشود.

ورمزیار در رابطه با کاستی‌های ترکیب استقلال گفت: ما بیشتر به یک بازیساز و یک هافبک راست نیاز داریم و بعد از رفتن علی کریمی در پست او دچار مشکل هستیم. داریوش شجاعیان می‌تواند مهره قابل اتکایی در ترکیب استقلال باشد. بازیکنان فعلی با زندگی حرفه‌ای و کوشش می‌توانند ستاره‌های این تیم و محبوب هواداران باشند.

کاپیتان اسبق استقلال در رابطه با عملکرد وریا غفوری و انتقاداتی که از وی می‌شود گفت: یک بازیکن حرفه‌ای ممکن است در مقاطعی دچار افت شود و مشکلاتی داشته باشد. وریا کمی خسته به نظر می‌رسد و نیاز به مقداری استراحت و بازیابی روحی روانی دارد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با آرمان رمضانی گفت: بازی آرمان را از وقتی در سایپا بود می‌پسندیدم. وقتی دیاباته، مطهری و قایدی در استقلال باشند بازی در ترکیب اصلی سخت است. رمضانی بازیکن خوبی است و اگر قایدی به وینگر چپ برود می‌تواند در نوک حمله موثر باشد. این امر نیازمند اعتماد به رمضانی و میدان دادن به اوست.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص لیست جدید تیم ملی و حضور کمرنگ بازیکنان استقلال تصریح کرد: تا به حال ندیده بودم از استقلال تنها یک نفر در فهرست تیم ملی باشد. به عقیده من رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد نادری و فرشید اسماعیلی می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند. این یک ماه که بخاطر بازی تیم ملی تعطیل است فرصت خوبی برای فرهاد مجیدی است تا ضعف‌های تیم خود را برطرف کند.

وی افزود: استقلال باید از نظر بدنی ریکاوری کند و در کار‌های گروهی و تاکتیکی تمرینات بیشتری انجام دهد تا هماهنگ‌تر شود. در بحث گلزنی و چارچوب شناسی هم باید با مهاجمان کار شود. بیشتر بخوانید: ورمزیار: استقلال مقابل ذوب‌آهن کار سختی ندارد/ مثل بازی پیکان بازی کنیم در آسیا جایی نداریم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم