Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع‌نوری که این روزها در جلوی دوربین مهم‌ترین سریال تلویزیونی قرار دارد با چهره‌ای متفاوت و البته پنهان در زیرِ ماسک به جشنواره جهانی فیلم فجر آمد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علیرضا شجاع‌نوری این روزها به عنوان بازیگر نقش اصلی در خدمت سریال "سلمان فارسی" رسانه ملّی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که داود میرباقری و همکارانش به تازگی از شهرک نور مجدداً راهی شاهرود شده‌اند تا آرام آرام این سریال مهم را به آنتن برسانند. 

سریالی که چندی پیش معاون سیما درباره‌اش گفت که سال 1405 زمانِ رسیدن و پخش این سریال تلویزیونی خواهد بود. بعد از مدت‌ها دو سه ماهی است که علیرضا شجاع‌نوری به عنوان بازیگر مقطع میانسالی سلمان فارسی جلوی دوربین داود میرباقری حاضر شده و احتمالاً در لوکیشن‌های جدید سریال هم به این گروه می‌پیوندد. 

او روز گذشته برای تماشای فیلم "گیسوم" به جشنواره جهانی فیلم فجر آمد و چند لحظه‌ای درباره تأثیرگذاری جشنواره جهانی فیلم فجر بر ارتقاء و کیفیت سینمای ایران با هم گفت‌وگو کردیم. شجاع‌نوری خواست که حتی جلوی دوربین تسنیم  هم ماسکِ خود را برندارد چون متعهد به گریم و چهره‌پردازی سریال بود. 

این بازیگر پیشکسوت و کاربلد سینما و تلویزیون، تأکید کرد: اصولاً هر جشنواره‌ای می‌تواند به ارتقای سینما، کمک کند. فیلم ساخته می‌شود برای دیده شدن و جشنواره فرصتی است برای دیده شدن فیلم‌ها؛  اینکه برخی درباره بودجه و بخش‌های حاشیه‌ای صحبت می‌کنند ایجاد مزاحمتی برای سر راه برگزاری جشنواره است.

او خاطرنشان کرد: جشنواره‌ها همه کمک می‌کنند به ارتقای سطح فیلم‌ها و کیفیت و بلوغ فیلمسازان ما و می‌تواند نقش سازندگی ایفا کند. وقتی فیلمساز با نقاط ضعف و قوت خودش آشنا می‌شود و در کارهای بعدی‌اش از آن‌ها بهره می‌برد؛ و در نتیجه باعث می‌شود فیلمسازان خیلی بزرگ‌تری داشته باشیم. 

او همچنین اعتقاد دارد برای جلوگیری از تصاویر وارونه‌ای که گاهی اوقات برخی از رسانه‌های غربی از ایران و ایرانی نشان می‌دهند، بهترین سلاح، همین فیلم‌های ماست که می‌تواند تصاویر درستی ارائه بدهد و پیام‌آور صادق‌تری باشد. 

عنقا دوست دارد با "گناه فرشته" به تلویزیون برگردد/ اگر "کافر" نمایش خانگی سریع‌تر پیش نرودسریال "از سرنوشت" با بازیگران جدید/ همه در رباط کریم جلوی دوربین‌اند!پاسخ به یک نقد درباره سریال صبح آخرین روز/ او قهرمان ملی است نه سوپرمن سینمایی!

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال سینمای ایران رسانه ملی تلویزیون فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر سریال سینمای ایران رسانه ملی تلویزیون فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر جلوی دوربین شجاع نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سکانسی از سوگواری خلیل (حمیدرضا آذرنگ) و سلمان (کاظم نوربخش) در سریال نون خ ۵ ساخته سعید آفاخانی پربازدید شد.

کد خبر 847517 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو