Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@23:35:34 GMT

تاکید وزیر صمت بر برند سازی طلای زرشوران تکاب

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۴۶۷

وزیر صنعت معدن و تجارت بر لزوم رعایت استاندارد‌های جهانی، برند سازی معادن طلای زرشوران تکاب تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برندسازی طلای استحصال شده از معدن طلای زرشوران تکاب در جنوب آذربایجان غربی باید در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای این واحد بزرگ صنعتی و معدنی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا رزم حسینی روز جمعه در بازدید از مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب گفت: معدن طلای زرشوران از بزرگترین معادن کشور است و پتانسیل بسیار مناسبی برای توسعه دارد از این رو مدیران این مجتمع معدنی و صنعتی باید برند سازی طلای استحصال شده را در دستور کار قرار دهند.
وی افزود: تولید طلا در مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران باید با استاندار‌های جهانی و برندسازی انجام شود از این رو اجرای طرح توسعه این معدن بسیار ضروری است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ظرفیت مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران می‌تواند بستر‌های توسعه منطقه‌ای پیرامون معدن طلا را فراهم کند، اظهار داشت: براساس سیاست‌های وزارت صمت، معادن در راستای توسعه متوازن منطقه‌ای فعالبت خواهند کرد و نباید به گونه‌ای باشد که طلا در معادن مناطق مختلف کشور تولید شود و اقدامات برندسازی و صنایع جانبی آن در سایر شهر‌ها از جمله قم و تهران صورت گیرد. برچسب ها: وزیر صمت ، رزم حسینی ، مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران ، تکاب ، ارومیه ، آذربایجان غربی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر صمت رزم حسینی تکاب ارومیه آذربایجان غربی طلای زرشوران تکاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه