Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-09@02:07:15 GMT

موافقت ستاد کرونا با بازگشایی تالارها

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۵۲۴

موافقت ستاد کرونا با بازگشایی تالارها

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، در پی مکاتبات، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف ایران مبنی بر بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها، کمیته امنیتی، اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا از مورخ ۶ خرداد ۱۴۰۰ موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله ۳ متر برای هر صندلی و تأمین فضای ۸ متر مربع برای هر نفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات انجام شود.

همچنین در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها (سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهرها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم و ضروری است.

گفتنی است جزئیات، الزامات و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به تالارداران در سایت اتاق اصناف ایران و نیز سایت مرکز بهداشت محیط کار وزارت بهداشت منتشر شده است.

کد خبر 603958 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت و درمان اصناف كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت و درمان اصناف كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904182

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • نقش ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده / فعالیت بیش از ۲۰ هزار ماما در کشور
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • فعالیت ۸۰ هزار ماما در کشور/ نقش مؤثر ماماها در جوانی جمعیت
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر