Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید سهم نزدیک به ۶۷ درصدی اقتصاد در دست دولت را به ۲۰ تا ۲۵ درصد برسانیم.

محسن مهرعلیزاده در گفت و گویی درباره برنامه های خود اظهار کرد: ما باید راه را برای فعالیت‌های اقتصادی رقابتی باز کنیم که معنی مترادفش این است که بتوانیم این سهم بیش از ۶۰ درصد و شاید نزدیک به ۶۷ درصد اقتصاد در دست دولت را به رقم‌های پایین‌تر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: به عنوان مثال در یک روند طبیعی این رقم حداکثر به ۲۰ تا ۲۵ درصد در انتهای چهار سال برسد که برنامه من است و اگر به این ترتیب پیش برویم خواهیم توانست اقتصاد رقابتی را حاکم کنیم.

وی یادآور شد: در اقتصاد رقابتی تولید رشد می‌کند، با رشد تولید، تورم کنترل شده و با کنترل تورم نوسانات قیمتی در بازار کنترل می‌شود و امیدواریم با الگوی صحیحی که اتخاذ خواهیم کرد بتوانیم از ‌پس این کار بربیایم که قطعا برخواهیم آمد.

معاون رییس دولت اصلاحات ادامه داد:نزدیک به دو سال است با همکاری دوستانم بر روی الگویی کار می کنیم و این الگو برگرفته از الگوهای صحیح علمی در دنیا بوده و تحت عنوان اقتصاد اجتماعی پایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: اقتصاد اجتماعی در حقیقت یک اقتصاد توسعه‌ای همراه با مراقبت‌های اجتماعی است به نحوی که بتواند حمایت‌های اجتماعی لازم را از بعد مراقبت‌های تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگی، خدمات، بهداشت، هزینه‌های پزشکی و حداقل دستمزد را در حدی که بتواند برای مردم یک زندگی زیبنده‌ای را فراهم کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: این الگو رسیدن به این اهداف را دنبال می‌کند در عین حال مانع توسعه هم نمی‌شود. به عبارتی اقتصاد اجتماعی مفهومش این است که راه رشد را باز می‌کند ولی اجازه له شدن اقشار ضعیف در زیر چرخ‌های سنگین توسعه و رشد را هم نمی‌دهد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برگزار می شود./ ایرنا 

واکنش ستاد محسن مهرعلیزاده به یک خبر واکنش مهرعلیزاده به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها        

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا