Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:09:45 GMT

بسیج سازندگی به ۱۲ روستای شاهرود آبرسانی کرد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۰۸۷۱

بسیج سازندگی به ۱۲ روستای شاهرود آبرسانی کرد

سیدحسین میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به مشکل فنی به وجود آمده برای چاه آب و سیستم آبرسانی به روستاهای منطقه گلستان از شهرستان شاهرود اظهار کرد: نیروهای سپاه و بسیج از دقایق ابتدایی، با حضور در روستاها کار بررسی مشکل و رسیدگی به مردم را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این چاه‌ها ۳۲ لیتر در ثانیه آب به شبکه تزریق می‌کردند، تصریح کرد: با بروز این مشکل، تقریباً برای ۱۲ روستای اطراف مشکل آبرسانی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به تلاش‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان برای تسریع در امر آبرسانی به این روستاها افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده تانکرهای آب برای آبرسانی و رفع مشکلات مردم به روستاها اعزام شد.

میرکریمی با بیان اینکه کار آبرسانی طی چندین روز در این روستاها انجام شد، ادامه داد: سپاه و بسیج تا رفع مشکل آب این روستاها در کنار مردم بودند و به آنها خدمت‌رسانی کردند و در حال حاضر با توجه به رفع مشکل، دیگر نیاز به آبرسانی نیست.

وی با تقدیر از تلاش‌های سپاه ناحیه شاهرود، بسیج سازندگی و جهادگران این شهرستان در زمینه خدمت‌رسانی به روستاییان گفت: رسیدگی و خدمت به مردم به‌خصوص روستاییان اولویتی مهم برای قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در استان سمنان است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهرود روستاها آبرسانی سیار محرومیت زدایی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی