Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم ایراندوست گفت: خدا را شکر در این اردو تمام اعضای تیم ملی امروز واکسینه شدند و بابت این موضوع برای اعزام به بلاروس خیالمان راحت شد

مریم ایراندوست از واکسینه شدن اعضای تیم ملی فوتبال بانوان می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون فوتبال، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان در آستانه بازیهای مقدماتی آسیا واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در این باره گفت:

طبق قولی که شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال داده بود، خدا را شکر در این اردو تمام اعضای تیم ملی امروز واکسینه شدند و بابت این موضوع برای اعزام به بلاروس خیالمان راحت شد.

او اضافه کرد:

با توجه به شناختی که از رییس فدراسیون فوتبال دارم و می دانم که ایشان از ابتدا تمام تلاش شان را برای توسعه و رشد فوتبال بانوان در این راه انجام می دهند و حمایتی که امروز از بانوان شد در این سالها بی سابقه بوده است، از طرف تمام اعضای تیم ملی از عزیزی خادم تشکر می کنم. همچنین از دکتر امین نوروزی، دکتر علیرضا رئیسی و دکتر سیدکامل تقوی نژاد، معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی قدردانی و تشکر می کنم. واکسینه شدن باعث شد که یکی از نگرانی‌های بزرگ ما رفع شود.

سرمربی تیم ملی بانوان در پایان گفت:

بدون شک این امر با هماهنگی و پیگیری های فدراسیون برای بانوان رقم خورد. امیدوارم این بیماری هرچه زودتر از کشور ما و تمام دنیا ریشه کن شود و تمام مردم کشور عزیزمان هم با مساعدت مسوولان واکسینه شوند و همه به زندگی طبیعی خودمان برگردیم.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) تاتنهام به جذب مهدی طارمی علاقه مند است / ادعای O Jogo هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مریم ایراندوست فوتبال بانوان اعضای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند