Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه رشت گفت: مسئول در نظام اسلامی، نوکر و خادم مردم است و باید مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و به صورت جهادی کنار مردم باشد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: در طول تاریخ، هرجا که انسان‌ها از پیامبر(ص) خدا یا پیامبران زمان خود پیروی کردند موفقیت‌‌ها داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ابراز داشت: کسی که مدیریت جامعه را بر عهده دارد باید از فضل و علم لازم برخوردار باشد و رفتن به میان مردم، مردم‌داری، امین بودن و امانت‌داری از دیگر ویژگی‌های مدیر جامعه اسلامی است‌.

آیت‌الله فلاحتی مسئولیت در جامعه اسلامی را یک امانت دانست و خاطرنشان کرد: وقتی مردم شخصی را برای مدیریت انتخاب می‌کنند باید توجه کنند که آن شخص اهلیت امانت‌داری داشته باشد و از فضل لازم برخوردار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان: مردم باید بدانند که حضور آگاهانه آن‌ها در انتخابات بسیار حائز اهمیت استانتخابات 1400| رئیس شورای ائتلاف ‌گیلان: مردم از فضای دوگانه‌سازی کاذب شکایت دارند / دولت جوان و حزب‌الهی بن‌بست‌شکن خواهد بوداستاندار گیلان: حضور مردم در انتخابات، نشانه وحدت و پشتوانه اقتدار ملی است

امام جمعه رشت با اشاره به مشکلات حوزه اقتصاد و عدالت در کشور گفت: تحریم‌های ظالمانه و از سوی دیگر سوء مدیریت‌ها باعث شد که در طول این چند سال با افزایش قیمت‌ها روبه‌رو باشیم؛ افزایش قیمت‌ها با دستمزد‌های توده‌های مختلف مردم تناسبی نداشت و بعضاً قیمت‌ها صد برابر افزایش یافت اما دستمزدها پایین بود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه مسئله اقتصاد و حل مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت باشد افزود: مشکلات وابستگی کشورمان به نفت و خام‌فروشی آن همچنان آثار منفی بسیار دارد از طرفی با مسئله دخالت‌های زیاد دولت در اقتصاد هم روبه‌رو بودیم.

امام جمعه رشت درباره مسئله دخالت دولت در اقتصاد خاطرنشان کرد: دولت براساس آیین‌نامه یا طرح بلندمدت بیست ساله قرار بود که در مسئله اقتصاد، بیشتر نظارت و حمایت کند اما دخالت‌ها باعث شد که اقتصاد کشور در این وضعیت قرار بگیرد.

وی با اشاره به حوادث پیرامون فلسطین گفت: صهیونیست‌های غاصب با ایجاد بایکوت خبری می‌خواستند دنیا نفهمد که گروه‌های مقاومت چه صدماتی به آنها وارد کرده است اما دنیا فهمید و در این ایام فرودگاه‌ها و مراکز حساس صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن مورد هدف قرار گرفت و به اقتصاد اسرائیل آسیب زد.

آیت‌الله فلاحتی به انتخابات سوریه و انتخاب بشار اسد به عنوان رئیس جمهور این کشور با رای 95 درصدی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: این میزان رأی بالا مایه شگفتی دنیای عرب شد زیرا در بسیاری از کشورهای عربی این گونه مشارکت مردمی وجود ندارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سوریه در پیشران مقاومت و برای ایران یک کشور راهبردی است تصریح کرد: بشار اسد اکنون باید بخش‌های دیگر اشغالی را آزاد کند و بخش‌های آسیب‌دیده را ترمیم و جبهه مردمی را تقویت کند و کشورهای در مسیر مقاومت نیز ایشان را یاری خواهند کرد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم گفت: ایشان فرمودند مسئله اصلی کشور امروز معیشت طبقه پایین، بیکاری جوانان و مافیای وارداتی است که کمر تولید را شکسته و یک مسئله اصلی نیز سیاست غلطی است که جوانان را مأیوس می‌کند و باید برطرف شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند عده‌ای از داخل و خارج می‌گویند پای صندوق‌های رای نروید اما کسی که این حرف را می‌زند دلسوز مردم نیست چراکه انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن چندین سال باقی می‌ماند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: مجلس می‌بایست برخی قوانین سال‌های اخیر که بوی غرب می‌دهد را تصحیح کند البته کارنامه مجلس یازدهم نشان می‌دهد که کارنامه مقبولی بوده اما مردم مطالبات و انتظار دارند و قانونگذاری برای حل بیکاری و مسئله اقتصاد باید مورد توجه باشد.

آیت‌الله فلاحتی در توصیه به مسئولان سازمان آب در گیلان خاطرنشان کرد: به صورت میدانی و حضوری بروید و هرجا که مردم داد زدند و مشکل آب داشتند، آب را به کشاورزان برسانید و نگذارید کشاورز غصه بخورد؛ فقط به نزولات آسمانی نگاه نکنید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مسئولان وظیفه دارند درد کشاورزان را بشنوند و مشکلات آنها را حل کنند افزود: کشاورز در این چند ماه بیش از هر زمان دیگری به آب نیاز دارد لذا مسئولان مربوطه به صورت جهادی کنار کشاورز باشند و نگذارید غصه بخورند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به ضرورت حضور میدانی مسئولان و بودن آن‌ها کنار مردم خاطرنشان کرد: این درست نیست که تا مشکلی پدید می‌آید عده‌ای می‌روند و وعده می‌دهند می‌گویند "درست می‌کنیم" اما چرا قبلا از آن درست نکردید؟

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: مسئولان و مدیران، درد مردم را بشنوید نگذارید مردم بگویند که دیدن آن فرد برای ما یک دنیا آرزو بود در صورتی که مسئول در نظام اسلامی، نوکر و خادم مردم است و باید بتواند به روستاها برود و مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و تنها به گزارشات زیردستان خود اکتفا نکند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به مشکلات قطعی برق برای دانش‌آموزان، ادارات و مردم ابراز داشت: مسئولان وظیفه دارند این مشکلات را حل کنند و بدانیم که همیشه حق با مردم است البته ما قدردان مسئولان زحمتکش هم‌ هستیم.

امام جمعه رشت انتخابات را حق و تکلیف دانست و خطاب به مردم گفت: در این عرصه از خدا کمک بخواهید و کسی که پابه رکاب، مومن و عملکرد جهادی دارد را انتخاب کنید؛ کسی که بتواند مشکلات مردم را حل کند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به برخی کاندیداها که در سخنرانی خود می‌گفتند "تعامل از خانه تا دنیا" گفت: به این افراد باید گفت که آیا ما با آمریکا و صهیونیست‌های غاصب هم می‌توانیم تعامل داشته باشیم؟

انتهای پیام/612/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد