Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم صیامی در پیامی از مجید فروتن نیا رییس هیات دو و میدانی استان مرکزی تشکر و قدردانی کرد. 

به گزارش برنا از اراک ، در پی برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح‌نژاد در استان مرکزی، و به واسطه میزبانی شایسته و مطلوب این استان از این مسابقات هاشم صیامی رییس فدراسیون، با ارسال پیامی که نسخه ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است از‌مجید فروتن نیا رییس هیات دو و میدانی استان مرکزی قدردانی بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است این رقابت‌ها طی روزهای ۱و۲خرداد ماه در بخش آقایان و ۴و۵خرداد در بخش بانوان در ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره)شهر اراک با حضور تمامی استان‌های سراسر کشور برگزار گردید.

صیامی در این پیام گفته است؛ جناب آقای مجید فروتن نیا رییس محترم هیات دو و میدانی استان مرکزی بدینوسیله از تلاش بی‌شائبه و خالصانه حضرتعالی که در جهت میزبانی و همچنین برگزاری بسیار مطلوب رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد در هر دوبخش آقایان و بانوان متحمل شده‌اید صمیمانه سپاسگزارم.

بدون شک میزبانی شایسته این مسابقات نقطه عطفی در حرکت رو به رشد و نمایش پتانسیل‌ها و توانمندی‌های دو و میدانی استان مرکزی بود. قطعا جامعه دو و میدانی به پشتوانه زحمات عزیزانی چون شما، در مسیر توسعه و تکامل گام خواهد برداشت.

سر افرازی، توفیق روز افزون و شادکامی بیش از پیش را از درگاه ایزد توانا برای شما خواستارم.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دو و میدانی فدراسیون دو میدانی دو و میدانی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس