Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بردسیر با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی به مسائل مهم و اساسی مردم بپردازند و از وعده های بی پشتوانه و توخالی پرهیز کنند؛ گفت: این وعده ها قابلیت تحقق ندارد و مردم را به نظام بدبین می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بردسیر؛ حجت الاسلام علی اکبر کرمانی؛ جمعه(۷ خرداد) در خطبه های نمازجمعه با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات، اعتیاد را یکی از عوامل افزایش طلاق و اختلافات و مفاسد اخلاقی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه بردسیر ابراز امیدواری کرد: با تربیت صحیح در محیط خانواده و برنامه ریزی های اجتماعی شاهد کاهش این معضل در جامعه باشیم.

 

 

وی به دیدار تصویری اخیر مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس اشاره و بیان کرد: دشمن می خواهد القاء کند که انتخابات فایده ای برای شما ندارد و بعضی در داخل کشور نیز آب به آسیاب دشمن می ریزند که باید مراقب رفتار خود باشند.

 

 

امام جمعه بردسیر حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح و درست را مایه عزت کشور و مردم و باعث ناامیدی دشمنان دانست و اظهار کرد: بعضی افراد صلاحیت انجام خیلی از امور را دارند همانگونه که در پست های مختلف مشغول انجام وظیفه هستند اما صلاحیت آنها برای شورای نگهبان محرز نشده است و این بیانگر ناسالم بودن این افراد نیست.

 

 

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی به مسائل مهم و اساسی مردم بپردازند و از وعده های بی پشتوانه و توخالی پرهیز کنند زیرا این وعده ها قابلیت تحقق ندارد و مردم را به نظام بدبین می کند؛ افزود: کاندیداها به مردم ثابت کنند که چه نفع و تغییری از آمدن آنها در معیشت و اقتصاد و سفره های مردم حاصل می شود.

 


وی با افزودن این مطلب که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز با حضور پرشور در انتخابات حماسه دیگری را رقم می زنند؛ زوال اسرائیل را طبق پیش بینی مقام معظم رهبری نزدیک دانست و گفت: یکپارچگی و وحدت و رشادت های جوانان غزه دلیل این پیروزی ها است که باید همچنان ادامه داشته باشد.  

 


 
امام جمعه بردسیر در پایان در خصوص تزریق واکسن کرونا تصریح کرد: به برخی شایعه ها که مردم را از تزریق واکسن می ترسانند توجه نکنید زیرا این واکسیناسیون برای ریشه کنی ویروس لازم است و با همکاری شما ان شاءالله زودتر شر این ویروس دفع شود.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه بردسیر خطبه های نمازجمعه انتخابات امام جمعه بردسیر وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر