Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ۱۴ استان در سراسر کشور، آزمون پایان دوره آموزشی متقاضیان میانجی‌گری در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهادر اسدی معاون رئیس کل دادگستری استان کردستان در امور شوراهای حل اختلاف در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: همزمان با 14 استان در سراسر کشور، آزمون پایان دوره آموزشی متقاضیان میانجی‌گری در استان کردستان در محل مجتمع شوراهای حل اختلاف استان  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پذیرفته شدگان نهایی این آزمون از سوی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه پروانه فعالیت میانجی‌گری دریافت خواهند کرد.

 

معاون رئیس کل دادگستری استان کردستان اعلام کرد: در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی و جایگزین‌های رسیدگی قضایی و در اجرای ماده 84 قانون آیین دادرسی کیفری، مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با همکاری استان‌ها، اقدام به جذب، آموزش و برگزاری آزمون متقاضیان میانجی‌گری در سراسر کشور کرده است.

 

اسدی اضافه کرد: نتایج نهایی این آزمون متعاقبا و از طریق سایت شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون میانجی گری دادگستری کردستان متقاضیان میانجی گری استان کردستان حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

 حسینی گفت: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طلایه‌داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

وی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

حسینی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، طرحی برای تکریم زنان جامعه و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی