Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: پس از قاطعیت شورای نگهبان در تأیید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری، اکنون نوبت نامزدها است که با رعایت اخلاق اسلامی توسط خودشان و ستادهای تبلیغاتی، توصیه‌های مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند و کارآمدی خود را در ارائه برنامه‌هایشان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه ابرکوه گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری برای رفع بیکاری، گردن زن اژدهای هشت سرگرانی، آواربرداری از ویرانه‌های اقتصادی کشور، خدمت بی‌منت به مردم، مبارزه با مافیای واردات اجناس قاچاق، برگرداندن ارزش پول ملی و ... که مردم را در زندگی کلافه کرده و عمدتاً ناشی از بی مدیریتی و ضعف تیم اقتصادی و نظام اجرایی کشور بوده، بر سیاست‌های غلط گذشته خط بطلان بکشند و وعده‌های عملی بدهند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: به بعض نامزدهایی که رد صلاحیت شدند توصیه می‌شود در محضر ملت نجابت خود را نشان دهند و بدانند که چنانچه بخواهند هنجارشکنی کنند تا بیشتر دیده و شنیده شده و کمبود خود را با تحریک مردم جبران و حرکت شیطانی باختگان انتخاب سال 88 را تکرار کنند، همین مردم تودهنی به آن‌ها خواهند زد.

حسینی با بیان اینکه موضوع حائز اهمیت اعتبار نظام است، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، انتخاب میدان سابقه خدمت است و شرکت در انتخابات تنها به معنی حفظ حق شخصی نیست؛ بلکه حمایت از حق جامعه و عموم مردم و حفظ اقتدار ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: عکس‌العمل در قبال ناراحت بودن از وضع موجود، شرکت نکردن در انتخابات نیست بلکه باید روی دیگر سکه را ببینیم. اگر ما از وضع موجود ناراضی هستیم باید با شرکت در انتخاب زمینه تحول و عوض شدن وضع امروز توسط دولت جوان و انقلابی و حزب الهی آینده را فراهم کنیم.

خطیب جمعه ابرکوه ابراز کرد: شرکت نکردن در انتخابات ترک عمل واجب شرعی و وظیفه دینی است که فردای قیامت نزد خدا و پیامبر و امام و شهیدان مؤاخذه دارد. ضمن اینکه عمل به توصیه دشمنان، آب ریختن به آسیای بدخواهان و کسانی است که ۴۰ سال است برای رسیدن به آرزویشان جان می‌کَنند و تلاش می‌کنند تا کشور را به زمین بزنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: پوشش جو کاذب ضد انتخاباتی که باز ارسال شده توسط بدخواهان در فضای مجازی است را باید با بصیرت رصد کرد و عکس نظر بدخواهان عمل کنیم؛ زیرا به لطف خدا این انتخابات به سرانجام و نتیجه انقلابی خواهد رسید و ضرر و زیان متوجه کسانی است که در موفقیت فردای کشور خود را بی‌نصیب کنند.

وی ادامه داد: گزینش نامزد اصلح موجب می‌شود که سرنوشت کشور به مدت چهار سال به دست کسی که لایق و کارآمد، با مدیریت جهادی، انقلابی، شجاع، مؤمن، ولایی و ضد فساد است بیفتد. لذا نباید اجازه داد که بی‌بصیرتی گذشته تکرار شود، ضمن اینکه جوانان انقلابی باید تنور انتخابات را داغ کنند تا دیگر بدخواهان و نااهلان و نامحرمان فرصت جولان در کشور نیابند.

حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات سوریه، اظهار کرد: خروجی این انتخابات باز هم شکست جبهه صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت شد و اسد که محبوبیت تام مردمی دارد با بیش از 95 درصد آراء رأی آورد. سوریه برای ایران موقعیت برجسته و جایگاه سوق‌الجیشی دارد و عمق راهبردی ایران محسوب مشود. لذا همواره موردتوجه و حمایت ایران انقلابی بوده و خواهد بود.

وی تأکید کرد: این پیروزی که متعاقب پیروزی جنگی ۱۲ روزه غزه و مردم فلسطین و نیروهای حزب‌الله و مقاومت است، دشمن آمریکائی و اسرائیلی را سرشکسته کرده است. اشتباه محاسباتی اسرائیل در طرح یهودی کردن محله الشیخ جراح هم تیری بود که کمانه کرد و به خودشان برگشت.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: رفع بیکاری مافیای واردات امام جمعه ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد

ابراهیم شعرا در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به اینکه در این دور از انتخابات شاهد برخوردهایی بین محور مقاومت با کشور متجاوز و غاصب اسرائیل بودیم و عملیات وعده صادق را انجام دادیم، نیاز به اینکه بتوانیم در عرصه بین‌ المللی و داخلی حضور گسترده‌ای از مردم و مشارکتی بالا را داشته باشیم، بیش از پیش لازم است و این می‌تواند به تقویت نظام کمک کند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان فارس با بیان اینکه مشارکت هرچه بیشتر مردم باعث افزایش بُرد و قدرت بیشتر کشور در عرصه‌های بین‌ المللی می‌شود، تصریح کرد: در کنار اهمیت مشارکت مردم، انتخاب اصلح نیز اهمیت ویژه‌ ای دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیراز و فارس یکی از نقاط مهم و استراتژیک کشور است، باید دارای نمایندگانی قدرتمند باشد که بتوانند با قدرت چانه‌زنی بالا ضمن رفع مشکلات مردم، پروژه‌های استانی و شهرستانی را به خوبی پیش ببرند.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: کاندیداهایی که برای دور دوم در عرصه رقابت باقی مانده‌اند، از میان تعداد زیادی از کاندیداها دور اول انتخاب شدند لذا باید مردم دقت بیشتری در انتخاب خود داشته و کسی را انتخاب کنند که علاوه بر تجارب مثبت و خوب، توانمندی‌های اجرایی و قانونگذاری خوبی را داشته باشد.

شعرا با اشاره به اهمیت توجه به نقش و جایگاه احزاب سیاسی در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: احزاب برای هر دور کاندیداهایی را با توجه به معیارها و شاخص‌های خاص خود معرفی می‌کنند که پیشنهاد می‌کنم مردم در این دور نیز ضمن بررسی کاندیداها، نیم نگاهی نیز به گزینه‌ها و لیست‌های انتخاباتی تشکل‌ها، گروه‌ها و جبهه‌ها داشته باشند.

کد خبر 6098521

دیگر خبرها

  • مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس به افراد اصلح رأی دهند
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح