Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: باید در امر انتخابات به این مساله توجه کرد که انسان‌ها نسبت به تمامی اعمال خود در دنیا مسوول بوده و در قیامت نیز مورد بازخواست قرار می‌گیرند. 

وی ادامه داد: مسوولان و مردم باید تمامی کارهایشان به خاطر رضای خدا و خدمت به مردم باشد و اگر تمام امور زندگی همراه با رنگ خدایی باشد به سعادت دنیا و آخرت و کسب کمالات منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه انتخابات پیش رو یک امتحان بزرگ است و ملت باید فردی صالح و انقلابی را انتخاب کنند، بیان کرد: رقابت‌های انتخاباتی باید میدان مسابقه برای خدمت به مردم و نه میدانی برای تخریب یکدیگر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: مردم باید با آگاهی و بصیرت در انتخابات شرکت کرده و با همدلی، وحدت و حضور حداکثری در خنثی کردن توطئه دشمنان گام بردارند.

وی بیان کرد: برهمین اساس وظیفه شرعی همه است که نسبت به جمهوری اسلامی بی‌تفاوت نبوده و در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: ایشان خطاب به حضرت علی(ع) فرمودند، پست‌ترین و بدبخت‌ترین مردم کسانی هستند که آخرت خود را به دنیای خود بفروشند بنابراین مردم نباید به کسانی که دیگران را تخریب می‌کنند اعتماد کنند و به آن ها رای دهند چرا که چنین شخصی لیاقت خدمت به مردم را ندارند.

وی تاکید کرد: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند و یکدیگر را نیز تشویق به حضور در انتخابات نکنند در روز قیامت مسوول هستند.

به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته با حضور اقشار مختلف مردم ارومیه در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی ارومیه انتخابات مجلس شورای اسلامی سید مهدی قریشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی ارومیه انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی ارومیه انتخابات مجلس شورای اسلامی سید مهدی قریشی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم