Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی»  در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی جمعه این هفته اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده خلاف و نشدنی که امکان پذیر نیست بپرهیزند و از مشورت نخبگان و کارشناسان بهره‌مند شوند.
 
وی اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ستادهای انتخابات باید حرمت طرف‌های رقیب را حفظ کنند و مسایل اخلاقی باید در انتخابات در راس امور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه اراک گفت: ریاست جمهوری رکن مهمی در حوزه اجرایی کشور است بنابراین نامزدهای موجود در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باید برنامه برای رفع موانع تولید، کنترل قاچاق کالا و اشتغال پایدار داشته بانشد.
 
آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم وظیفه سنگینی برای حضور پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد سال جاری دارند و باید بار دیگر عظمت مشارکت سیاسی خود را به جهانیان به اثبات برسانند و مسیر را برای گام دوم انقلاب اسلامی هموار کنند.
 
وی اظهار داشت: نقدینگی سه هزار و ۴۰۰ میلیاردی کشور باید به سمت اشتغال مولد و پایدار حرکت کند تا شرایط اقتصادی جامعه متحول شود بنابراین باید افرادی کارآمد برای خدمت به مردم از سوی صندوق‌های رای گزینش شوند تا بتوانند کارهای مهم و اثربخش انجام دهند.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به گفته مقام معظم رهبری انتخابات فقط در یک روز انجام می‌شود اما آثار و برکات آن سال‌های متمادی باقی می‌ماندو باید در انتخاب دقت لازم صورت گیرد.
 
آیت الله‌دری نجف آبادی افزود: مردم با حضور آگاهانه در پای صندوق اخذ آرا بار دیگر برگ زرینی به افتخارات تاریخ جمهوری اسلامی اضافه خواهند کرد.
 
وی اظهار داشت:انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز دارای اهمیت زیادی است و داوطلبان باید نیازهای شهری را مدیریت و برای انجام امور عمرانی و فرهنگی در شهر و رستا فعالیت کنند.
 
آیت‌الله‌ دری نجف آبادی افزود: خدمتگذاران در شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید امین، مدیر، کاردان باشند و برای  عمران و آبادانی برنامه موثری داشته باشند و بتوانند منابع مالی و انسانی را در مسیر شکوفایی قرار دهند.
 
وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۰۰ منطقه حاشیه‌ای از سوی مجمع تشخیص مصلحت در کشور برآورد شده که شوراهای شهر باید برای رفع مشکلات ساکنان در این مناطق برنامه داشته باشند.
 
امام جمعه اراک گفت: اراک مناطق حاشیه‌ای متعددی دارد که باید برای در اختیار قراردادن امکانات رفاهی به مردم این مناطق اقدامات مطلوب‌تری صورت گیرد و این مسئله تنها در سایه شورای اسلامی متعهد و توانمندی محقق می‌شود.
 
آیت الله دری نجف آبادی در ادامه افزود: کشور با کمبود آب و برق مواجه است و برای عبور از مشکلات این حوزه صبوری و همراهی مردم نیاز است باید با صرفه‌جویی ۱۰ تا ۲۰ درصدی آب و برق شرایطی فراهم شود تا بتوان از پیک مصرف تابستانی در وضعیت خشکسالی گذشت.
 
وی اظهار داشت: قطع برق موجب بروز خسارت به واحدهای تولیدی و صنعتی می‌شود و مشارکت  مردم در صرفه جویی منجر به پایداری تولید و صنعت خواهد شد.
 
نماز عبادی و سیاسی جمعه در ۳۲ نقطه شهری  استان مرکزی اقامه می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: دری نجف آبادی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • چه افرادی در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند؟
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران